גיימריסט
סייברפאנק 2077: איך המשחק המדובר של השנה הפך למחדל הגדול של השנה?
מניית יצרנית המשחק הפולנית נפלה, המייסדים איבדו הון וסוני ומיקרוסופט הגיבו בצעד חסר תקדים - האם יש עוד סיכוי לתקן את המצב? פודקאסט גיימריסט על אירוע השנה בתעשיית המשחקים
- "הגענו ל-100 אלף בתים, נינטנדו הלכה על ישראל בכל הכוח"
- "חברות האופנה המסורתיות צריכות לפחד מהעולמות הדיגיטליים"
- כשמשחקים גורמים לכם לרצות לתלוש את השיער
וכך, למרות שכ-8 מיליון איש נפלו בהייפ והזמינו מראש את המשחק, מה שאיפשר לו להחזיר את עלויות ההפקה כבר ביום ההשקה, החברה הפולנית עברה את השבועיים הקשים בתולדותיה. המניה נחתכה בכ-20%, המייסדים איבדו כמיליארד דולר מהונם האישי, סוני ומיקרוסופט יצאו במבצע החזרים חסר תקדים, וסוני אף הסירה את המשחק מהחנות הדיגיטלית שלה. התביעות הייצוגיות, כך נראה, גם הן בדרך.
ב-CD Projekt אמנם הודיעו כי הם מחויבים לשפץ את המשחק ולהביא אותו למצב שבו הוא כבר היה אמור להיות, אבל האם זה יהיה מעט מדי ומאוחר מדי? ניסיון העבר בגיימינג מלמד שלא - ושהתעשייה נוטה לתגמל משחקים שרואים אור במצב שבור ומוצאים גאולה מאוחר יותר.