אפל השקיעה כ-6 מיליארד דולר בתוכן לשירות הסטרימינג +TV, שיושק בנובמבר
השירות יופעל במודל מנוי של עשרה דולר לחודש ויכלול תכני מקור רבים, ביניהם סדרות שיובילו אופרה ווינפרי, ג'ניפר אניסטון ועוד; הוא צפוי להיות זמין ביותר מ-150 מדינות ולהתחרות בנטפליקס, דיסני פלוס ואחרים
אפל מתכוונת להשיק את שירות סטרימינג הווידאו +TV כבר בתחילת נובמבר, כדי להקדים את השקת שירות הסטרימינג של דיסני, המתוכנן להמשך אותו החודש. לפי הדיווחים, שירות המנויים שאמור להתחרות גם בנטפליקס, יעלה 10 דולר לחודש. לאחר ההשקה השירות ככל הנראה יהיה זמין ביותר מ-150 מדינות.
- למלחמת הסטרימינג דרושים גיבורי-על
- נטפליקס תזרים חצי מיליארד דולר לסרטים שהוליווד דחתה
- דיסני שפכה כסף על הסטרימינג שבדרך והרווחים התכווצו ב־43%
לפי דיווח של בלומברג, השקיעה החברה עד כה כשישה מיליארד דולר בהפקות מקור עבור השירות; בשנה האחרונה גייסה כוכבים ויוצרים רבים ותוכנית בודדת בשם The Morning Show אף קיבלה מימון של מאות מיליוני דולרים.
יככבו בה ריס ווית'רספון, ג'ניפר אניסטון וסטיב קארל ולפי מקורות הפייננשל טיימס, כל פרק בסדרה הזו יעלה יותר מפרק של משחקי הכס - שכל פרק בעונתה האחרונה עלה כ-15 מיליון דולר.
בנוסף, החתימה אפל את אופרה ווינפרי וסטיבן שפילברג לפיתוח סדרות וספיישלים עבורה. ווינפרי מתכננת להפיק עבור החברה סרטים דוקומנטריים ואף להחיות את מועדון הספר שלה.
בשלב זה, החברה מוציאה הרבה כסף מתוך תקווה שהוא ייצר לה יותר כסף, כשהיעד הוא להגיע למכירות של 50 מיליארד דולר עד 2020. עם זאת, השירות של אפל הוא ככל הנראה היקר ביותר בקטגוריה - 10 דולר לחודש לעומת 7 דולר של דיסני ו-9 דולר לחבילה הבסיסית של נטפליקס.
ההתרחבות הזו לתחום השירותים המקוונים היא חלק מהמאמצים של המנכ"ל טים קוק להפחית את התלות של החברה במכשירי האייפון, שסובלים מהאטה במכירות על רקע היחלשות כללית של שוק המובייל, תחרות קשה מול יצרנים בסין ועוד.