חברת הסטרימרים Roku בדרכה להנפקה בנאסד"ק
החברה מבקשת לגייס 100 מיליון דולר בהנפקתה, לפי שווי של מיליארד דולר; לטענתה, בחצי הראשון של 2017 צרכו משתמשיה כ-6.7 מיליארד שעות תוכן, מתוכן 2.9 מיליארד לוו בחסויות ופרסומות
- אובר עולה מן העפר, מגייסת מנכ"ל ומתקדמת להנפקה
- מפתחת אנגרי בירדס בוחנת הנפקה ראשונית לפי שווי של 2 מיליארד דולר
- שירות הסטרימינג של דיסני יחזיר את הצופים לזרועות Kodi
רוקו מובילה את שוק הסטרימרים בארצות הברית ומחזיקה בכ-27%, ועל פי הנתונים שחשפה לרגל ההנפקה נכון לסוף יוני החזיקה החברה בכ-15.1 מיליון משתמשים פעילים. לדברי החברה, צופי רוקו צרכו בחצי הראשון של 2017 כ-6.7 מיליארד שעות תוכן, ש-2.9 מיליארד מהן לוו בחסויות ופרסומות. מקור הכנסה אותה מקווה החברה להרחיב עם הפיכתה לציבורית.
בחברה מצפים שעם הגדלת בסיס המשתמשים בממשק, יוכלו להגדיל את ההכנסות מפרסום - אפיק שעומד כעת על 26% מהכנסותיה. כדי לקדם מטרה זו השיקה רוקו בחודשים האחרונים מגוון מוצרים זולים כגון סטרימר ב-30 דולר וטלוויזיה ב-250 דולר.
באמצעות התמחור האגרסיבי, מקווים בחברה למשוך משתמשים נוספים. רוקו נהנית בשלב זה מהצמיחה המתמדת בדרישה לשירותי סטרימינג, אך עתידה יוטל בספק כשיכולות סטרימינג יהפכו לסטנדרט בכל הטלוויזיות והמסכים; אנשים לא יזדקקו עוד לחומרה הייעודית שלה - ולא ברור כיצד תתמודד בתחרות מול ענקיות כסמסונג, LG והיצרניות הסיניות.