$
IT בישראל

מיקרוסופט תשיק גרסאות חדשות לשירותי הענן שלה

החברה תציג כלים שישלבו בין יכולות ווינדוס ויכולות אופיס ע"ב שירות הענן Azure. הפיתוחים ייחשפו במסגרת כנס הענן השנתי Inspire שהחברה עורכת בוושינגטון, בו משתתפים 120 סטארט-אפים מישראל

הגר רבט 16:0410.07.17
כנס אינספייר (Inspire) של מיקרוסופט, שנפתח היום בוושינגטון, יתמקד ברובו בתפקיד החשוב שהחברה מייעדת לשירות הענן שלה Azure, לצד הצגת כלי תוכנה חדשים לארגונים גדולים וקטנים. המיקוד החדש של החברה יכלול גם פיטורים וארגון מחדש של צוותי המכירות ברחבי העולם.

 

 

החברה משיקה שתי גרסאות של מיקרוסופט 365, שמשלב בין כלי ווינדוס ואופיס לכלי אבטחה וניהול לארגונים גדולים ולעסקים. בנוסף החברה מתעדת להכריז על שורה של שותפויות חדשות ועל לקוחות ענן בולטים כמו פירמת רואי החשבון KPMG שתעביר לראשונה את כל המידע שלה לענן ציבורי, וקמעונאית הקוסמטיקה ספורה (Sephora).

 

 

 

סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט צילום: בלומברג

 

 

הדגש על שירות הענן יכלול את הרחבת תוכנית המכירות של אז'ור ותוכנית חיזוקים לצוותי השיווק של החברה, אבל גם פיטורים שלפי הדיווחים יעמדו על כ-3,000 איש, 1,000 מתוכם בארה"ב והשאר ברחבי העולם. צוות המכירות של מיקרוסופט מונה כיום כ-50 אלף איש (מתוך 121 אלף עובדים החברה סך הכל) כך שמדובר בפיטורים של כ-6% ממנו.

 

בנוסף תכריז מיקרוסופט על כמה שינויים בתצורת הענן שלה, שאמורים להקל על לקוחות ולאפשר להם פיתוח מהיר יותר של יישומים בענן, לצד דגש גדול יותר על שימוש בבינה מלאכותית. למיקרוסופט יש כיום 64 אלף לקוחות ענן, מספר גדול יותר מזה של אמזון וגוגל, אם כי אמזון עדיין שולטת בכמעט 40% משוק הענן.

 

 

בכנס תשתתף גם משלחת ישראלית המונה 120 סטארט-אפים ושותפים, בראשות מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, שלי לנצמן: "כנס Microsoft Inspire הוא בין הכנסים המרכזיים שהחברה מקיימת בכל שנה. השנה יתמקד הכנס בפתרונות טכנולוגיים שיאפשרו ללקוחות העסקיים להצליח במסע לטרנספורמציה דיגיטלית, לצבור יידע על יכולות הענן ועל חיבור עסקים עם IOT".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x