פייסבוק במגעים לשידור חי של משחקי בייסבול
הרשת החברתית הולכת בעקבותיה של טוויטר שחתמה על הסכם שידור עם ליגת הפוטבול האמריקאית. שידורי ספורט חוסכים לחברה את הצורך להפעיל צנזורה על תכנים ומהווים מוקד משיכה למפרסמים
פייסבוק נמצאת במגעים עם ליגת הבייסבול הלאומית האמריקאית (MLB) לשידור משחקים בשידור ישיר ברשת החברתית. על פי דיווח של סוכנות רויטרס אמש (ד'), פייסבוק מבקשת לשדר בשלב הראשון משחק אחד בשבוע. אין זה מפתיע שהחברה מנסה לפתח את תחום התוכן המשודר. טוויטר החלה לאחרונה לשדר משחקי פוטבול - הספורט הלאומי השני של ארה"ב.
- חזון העל של מייסד פייסבוק: העתיד על פי מארק צוקרברג
- סנאפ מתקשה להרשים משקיעים פוטנציאליים שחוששים מהתחרות מול פייסבוק
- רדי מעל מסך הטלוויזה שלי: מי בכלל רוצה לצפות בתוכן של פייסבוק
עבור ליגת הבייסבול המקצוענית, שיתוף פעולה עם פייסבוק יניב חשיפה גדולה הרבה יותר עבורה. בייסבול אמנם פופולרי מאוד באמריקה, קנדה, קובה ויפן, אך בשאר העולם מדובר בספורט אזוטרי לחלוטין. כדורסל או אפילו פוטבול הרבה יותר נצפים מחוץ לארה"ב מאשר בייסבול. גם ליגת הכדורגל של מקסיקו חתמה לאחרונה על הסכם שימוש בשירותיה של פייסבוק על מנת לשדר חלק ממשחקיה באנגלית.
הסיכום בין פייסבוק לליגה המקסיקנית כולל שידור של כ-46 משחקים במהלך עונת 2017. עד כה פייסבוק שידרה משחקי כדורגל, כדורסל וכן טניס שולחן (פינג-פונג). נראה שעבור פייסבוק ההסכם של טוויטר עם ה-NFL (ליגת הפוטבול האמריקאית) אינו מהווה איום אמיתי. הרשת החברתית נמצאת בכל כך הרבה מדינות שהיא צריכה למצוא תכנים אוניברסליים יותר או להתמקד בשידורים מקומיים. כל מה שצריך עכשיו זה לפתוח את הפיד ולהביא את הגרעינים.