בעקבות דיווחים על תקלות: סמסונג טוענת שאין בעיות בסוללה של ה-S7
היצרנית הקוריאנית הוציאה הודעה רשמית בה היא טוענת שהדיווחים האחרונים על תקלות במכשיר הדגל שלה נובעים מבעיה חיצונית ואינם קשורים לתקלה שהשביתה את הנוט 7
סמסונג, יצרנית סמארטפוני הגלקסי S7 והנוט 7, שחררה ביום שישי הודעה רשמית בה היא טוענת שמכשירי הגלקסי לא סובלים מהתקלה שהשביתה את סדרת הנוט 7. ההודעה מגיעה לאחר מספר דיווחים על התלקחות של סוללות של מכשיר הדגל של החברה, הגלקסי S7.
- אלביט חתמה על עסקת ענק עם סמסונג בתחום הסייבר
- האסון של סמסונג הוא ההזדמנות של LG: מכירות מצוינות ל-V20
- עסקת ענק בסמסונג: רוכשת חברת הנדסה טכנולוגית לרכב תמורת 8 מיליארד דולר
החברה הסבירה שעד כה נמכרו בארה"ב 10 מיליון מכשירי S7 ואף אחד מהם לא סבל מהתלקחות של הסוללה כפי שאירע בסדרת הנוט 7. עם זאת, בסמסונג מודים שקבלו דיווחים על מספר אירועים בהם התלקחה סוללת הגלקסי S7, אך לטענתם מדובר במקרים בהם המכשירים ניזוקו חיצונית.
עוד הסבירו בסמסונג שהחברה לא קיבלה מכשירים שסבלו מהתקלה הזו לבדיקה ועל כן היא לא יודעת לציין את סיבת ההתלקחות. סמסונג נמצאת תחת מעקב קרוב של הרשויות וכן של התקשורת והלקוחות. היא הואשמה בכך שלא התמודדה עם פרשת הנוט 7 במהירות מספקת.
מכשירי הנוט 7, שהושקו בתחילת ספטמבר, הגיעו לשוק האמריקאי כשהם סובלים מתקלה סדרתית שגרמה למספר התלקחויות של מכשירים. החברה הודיעה בהתחלה שהתקלה המדוברת התגלתה רק באצווה מסוימת והחלה בהחלפת המכשירים שכבר שווקו ללקוחות, אך בהמשך התברר שגם המכשירים החלופיים סובלים מאותה בעיה, מה שהוביל לביטול שיווק הדגם כליל ולתכנית איסוף עולמית של 2.5 מיליון המכשירים שכבר הופצו.