האסון של סמסונג הוא ההזדמנות של LG: מכירות מצוינות ל-V20
היצרנית הקוריאנית הודיעה שמכרה 200 אלף סמארטפוני V20 בארה"ב מאז ההשקה לפני כשבועיים, כפול ממכירות הדגם הקודם שלה
LG הודיעה אתמול (א') שהצליחה למכור כ-200 אלף סמארטפונים מדגם V20 בארה"ב מאז השקה במדינה לפני כשבועיים. לדברי היצרנית הקוריאנית מדובר בהיקף מכשירים כפול לעומת הדגם הקודם של הפאבלט שלה ה-V10.
- דיווח: כך ייראה הסרפס פון החדש של מיקרוסופט
- אנדרואיד השתלטה על העולם: מותקנת על 9 מתוך 10 סמארטפונים
- מחקר: בשנה הבאה 75% מהגלישה באינטרנט תתבצע מסמארטפונים
המכשיר החדש שהושק בסוף ספטמבר בדרום קוריאה הצליח להפוך ללהיט מכירות במכורתו לצד מכשירי האייפון 7 של אפל. הסיבה העיקרית לפופולריות שלו היא ככל הנראה הכישלון של מכשירי הנוט 7 של סמסונג שהחברה החזירה למחסנים.
דובר של LG הסביר את הפופולריות של ה-V20 החדש בארה"ב בזכות יכולות הווידיאו שלו שהפכו אותו למוצר נחשק במיוחד בקרב צעירים אמריקאים. ה-V20 מצוייד במצלמה איכותית שמהווה תחרות ראויה לאייפון מבחינת איכות הצילום שלה.
ה-V20 הוא גם אחד המכשירים היחידים כיום שמשווק עם הגרסה האחרונה של אנדרואיד. רק מכשירי הפיקסל של גוגל נהנים מהפריבילגיה הזו מלבדו. בישראל הושק המכשיר לפני כשבועיים והוא נמכר בכ-3,400 שקל.