הרשת החברתית פינטרסט תאפשר לפרסם בה בעזרת בידאלגו הישראלית
בידאלגו חוזה הכנסות של 20 מיליון דולר בשנה בעקבות שיתוף הפעולה. היא פיתחה פלטפורמה הדומה לקידום פוסטים בפייסבוק
חברת הפרסום הישראלית בידאלגו נכנסה לשיתוף פעולה עם הרשת החברתית פינטרסט. בידאלגו פיתחה פלטפורמה שתאפשר למפרסמים לקיים קמפיינים פרסומיים בפינטרסט, אינסטגרם ופייסבוק, כלומר מפרסמים יוכלו לבחור לקדם "פינים", אוספי תמונות בתוך פינטרסט, בצורה דומה לקידום פוסטים בפייסבוק.
- הרבה אחרי המתחרות: פינטרסט תציג מודעות וידיאו
- פייסבוק מצאה דרך להגדיל את ההכנסות: פרסום בטלוויזיה
- פייסבוק נושפת בעורפה של לינקדאין עם כלי לפרסום מודעות דרושים
המערכת של בידאלגו כוללת כלי ניהול אוטומטיים, שמאפשרים למפרסמים לנהל תקציבים רחבים למדי גם עם צוות קטן. כלים מובנים אחרים כוללים טיפים לניהול חכם של קמפיינים ולעיצוב הקריאטיב של פרסומות. בידאלגו עובדת לא מעט עם חברות בתחום המשחקים, ועם לקוחותיה הגדולים נמנות זינגה האמריקאית ופלאריום הישראלית. החברה גם מכוונת למפרסמים בתחומים כגון סחר מקוון ופינטק.
ל"כלכליסט" נמסר כי אף שאין בחוזה כל השקעה כספית מצד אחת החברות הצפי הוא שב־2017 שיתוף הפעולה יכניס לבידאלגו 20 מיליון דולר, 13% מהכנסות החברה הצפויות בשנה הבאה. הוא רואה בשיתוף הפעולה הזדמנות ייחודית, מכיוון שבעוד שלפרסומות בפינטרסט יש שיעורי הצלחה מרשימים, מפרסמים מתקשים לשחזר את ההצלחות האלו מפני שכלי הפרסום שעובדים על פינטרסט מוגבלים.