הרבה אחרי המתחרות: פינטרסט תציג מודעות וידיאו
הרשת החברתית תתחיל להציג למשתמשי המובייל שלה בארה"ב ובריטניה פרסומות וידיאו. מנתונים שפרסמה החברה עולה כי 55% ממשתמשיה תופסים אותה כאתר שופינג
- גוגל משיקה אפליקציית שיחות וידיאו חדשה ומשנה אסטרטגיה
- חברות הטלוויזיה אומרות לא לפייסבוק
- אינסטגרם מעתיקה מסנאפצ'ט ואפילו לא טורחת לשנות את השם
המהלך מגיע שבועיים אחרי שפינטרסנט הודיעה כי היא מפתחת נגן וידיאו מובנה שיאפר להעלות אליו סרטונים ישירות, לצד פיצ'רים נוספים כמו מנוע המלצות שיציע למשתמש סרטונים רלבנטיים לתחומי העניין שלו. האתר אמנם תומך בווידיאו מאז 2013, אבל רק כהטמעה של קישורים חיצוניים מאתרים כמו יוטיוב או וימאו, פורמט שאינו מאפשר לחברה לשלב בהם פרסומות. בפוסט בו הציגה החברה את הפיצ'ר החדש היא טענה כי בשנה האחרונה גדל מספר הסרטונים שאנשים מעלים לאתר ב-60%, כאשר ממחקר שערכה בין משתמשיה עולה כי הסיכוי שמשתמש יצפה בסרטוני הדרכה בפינטרסט כפול לעומת אתרי תוכן אחרים.
פינטרסט נכנסת לשוק אחרי שמתחרות חזקות יותר כמו פייסבוק, יוטיוב, טוויטר וסנאפצ'ט כבר מאפשרות למפרסמים להציג פרסומות וידיאו מזה זמן רב. לטענת החברה, העובדה כי היא נתפסת במידה רבה כאתר שופינג (55% ממשתמשי פינטרסט חושבים עליה באופן כזה, לעומת 12% בלבד במקרה של פייסבוק ואינסטגרם) יהפוך את מודעות הווידיאו שלה לאפקטיביות יותר.
מודעות הווידיאו יופיעו בשלב ראשון רק אצל משתמשים בארה"ב ובבריטניה, כאשר החברה תמכור אותן למפרסמים ישירות דרך סוכני מכירות אנושיים בלבד, ולא באמצעות המנגנון האוטומטי שמשמש לרכישת פוסטים ממומנים רגילים. החברה תחייב את המפרסמים בתשלום גם במקרה שהמשתמש צפה בפריוויו בלבד, ולא רק כאשר משתמשים הקליקו כדי לצפות בגרסה המלאה.