Wochit גייסה 13 מיליון דולר מגופי התוכן שמשתמשים בטכנולוגיה שפיתחה
החברה הישראלית פיתחה טכנולוגיה להפקה מהירה של סרטוני וידיאו תוך התבססות על מנגוני חיפוש אוטומטיים וגישה לספריית תוכן המתעדכנת בזמן אמת
חברת הסטארט-אפ הישראלית, Wochit (וואצ'יט), גייסה 13 מיליון דולר. את הסיבוב הובילו גופי תוכן כגון ProSieben, Singapore Press Holdings ,SPH Media Fund, ו-Carlo de Benedetti. לסבב הצטרפו גם משקיעים קיימים, ביניהם הקרנות Redpoint, Marker LLC ו-Cedar Fund.
- אחרי רבעון מוצלח במיוחד: נטפליקס רוצה לגייס מיליארד דולר
- "סימני האטה ראשונים בהייטק הישראלי"
- חברת אבטחת המידע AVG מפטרת שליש מהעובדים בישראל
החברה מפתחת כלים לפיתוח מהיר ויעיל של סרטוני וידיאו על נושאים בוערים. הטכנולוגיה שפיתחה מאפשרת יצירת סרטונים תוך התבססות על מנגוני חיפוש אוטומטיים לחלוטין ומשמשת אתרי חדשות בעולם כדי להפוך ידיעות שונות לכתבות וידיאו. ההשקעה תנותב להמשך קידום הטכנולוגיה להפקה יעילה ומהירה של סרטוני וידיאו וכן להרחבת פעילות החברה לשווקים נוספים ברחבי העולם.
המשקיעים בסבב זה, אשר מייצגים עשרות אתרי תוכן שונים, הם גם לקוחות החברה והשקעתם מעידה על החשיבות האסטרטגית של פלטפורמת יצירת התוכן של Wochit. הפלטפורמה, אשר תומכת בהפקה פשוטה, מהירה ויעילה של סרטוני וידיאו המותאמים לרשתות החברתיות השונות, מאפשרת ליוצרים בגופי תקשורת ותוכן ליצור וידאו בכמות גדולה ואיכות גבוהה, על ידי שימוש חכם באוטומציה וגישה מורשית לספריית תוכן עצומה המתעדכנת בזמן אמת.
החברה הוקמה בשנת 2012 וכולל הגיוס הנוכחי גייסה עד היום 28 מיליון דולר. החברה מעסיקה כיום 50 עובדים, מתוכם 27 בישראל, ומגייסת עובדים נוספים. מייסדי החברה הם דרור גינזברג, המייסד ומנכ״ל Wochit, ורן עוז, סמנכ״ל טכנולוגיות.
דרור גינזברג, אמר על הגיוס ״משמח לראות שגופי תוכן ומדיה כה מצליחים מעריכים את התרומה של Wochit לפעילות השוטפת שלהם ברמה כזאת שהם מוכנים להשקיע מהונם בצמיחה של החברה. אני בטוח שהשקעה זו תאפשר לנו להמשיך להביא ערך לשותפים הקיימים שלנו וכן להרחיב את בסיס הלקוחות שלנו לשווקים נוספים בעולם".
ההשקעה של SPH Media Fund, אשר מהווה את קרן ההשקעות של קבוצת המדיה האסייתית Singapore Press Holdings (SPH), מצביעה על הכניסה המוצלחת של Wochit לשוק האסייתי. כלקוחות החברה, SPH משתמשת בפלטפורמה כדי לתקשר עם קהלי היעד שלה באמצעות סרטוני וידאו במגוון אתרים כגון: The Straits Times, Lianhe Zaobao, The Business Times, AsiaOne ו Stomp.