אחרי רבעון מוצלח במיוחד: נטפליקס רוצה לגייס מיליארד דולר
התחרות הגדלה בשוק הסטרימינג מאלצת את החברה להרחיב את היצע הפקות המקור שלה ולשם כך היא זקוקה למימון נוסף. כספי הגיוס ישמשו אותה גם להרחבת הפעילות וכוח האדם ולהשקעות ורכישה אפשרית של חברות אחרות
- מתקפת האקרים על ארה"ב הפילה את פייפאל, נטפליקס וטוויטר
- תנו לשדר: צרפת רוצה למסות את שירותי הסטרימינג
- נטפליקס עוברת לקולנוע
החברה ממקדת לאחרונה את מאמציה בהפקות מקור מדוברות כמו "נרקוז" או "Stranger Things", שמספרן הולך וגדל במטרה להציע לצופים מאגר גדול של תכני פרימיום בלעדיים מצד אחד וכדי ליצור לחברה הכנסות נוספות מהפצה בסינדיקציה בערוצי כבלים ושרותי VOD מצד שני.
במקביל לצמיחה המהירה, שכוללת בחודשים האחרונים הצטרפות אינטנסיבית של מנויים מחוץ לארה"ב (3.2 מיליון ברבעון האחרון), מתמודדת נטפליקס עם תחרות גוברת משירותי סטרימינג אחרים, בראשם אמזון (שגם מפיקה בעצמה חלק גדל והולך מהתכנים שהיא מספקת) ובקרוב גם DirecTV Now, שירות הסטרימינג העתידי של AT&T שאמור לעלות לאוויר עד הסוף השנה ולהציע תכנים רבים מבית טיים וורנר בעקבות המיזוג בין שתי החברות.