סנאפצ'ט מסתכלת קדימה: משיקה משקפי שמש עם מצלמה
החברה חשפה מוצר חומרה ראשון - משקפיים בשם Spectacles שכוללים מצלמת וידיאו זעירה לשימוש בשילוב האפליקציה בלבד. הם יעלו 130 דולר ויצאו במהדורה מוגבלת בנוסף שונה שם החברה לסנאפ כדי ליצור בידול בינה לבין האפליקציה
- היוזמה של ווטסאפ לתת קול גם למי שהושתק היא חדירה לפרטיות
- האפליקציה שמשפצת לסינים את הסלפי יוצאת להנפקת ענק של מיליארד דולר
- האפליקציה שרוצה לעשות מהפכה בהמלצות למסעדות
בעיה נוספת איתה התמודדה החברה בעת עיצוב המשקפיים היא אחד הקשיים המרכזיים שמנעו ממשקפי גוגל גלאס להתרומם - הרתיעה של אנשים מכך שמישהו מצלם אותם ללא ידיעתם. Spectacles יסמנו לסביבה כי המשתמש מפעיל את פונקציית הצילום באמצעות מעגל של נורות לד קטנות מסביב למצלמה שידלקו בעת השימוש.
בנוסף שינתה סנאפצ'ט את שם החברה לסנאפ (Snap Inc), צעד שמרמז אולי על נסיון לצמצם את הזיהוי בינה לבין האפליקציה כחלק ממהלך עתידי של התרחבות למוצרים נוספים. מהלכים אלו, על פי דיווחים שטרם אושרו, נועדו להפוך את החברה אטרקטיבית יותר למשקיעים לקראת הנפקה קרובה.