Mind The Tech TLV
מנכ״ל אדם מילא: "המהפכה הטכנולוגית יוצרת זירת אבחון חדשה במרחב הוירטואלי"
כך אמר נמרוד בצר בכנס MIND THE TECH TLV של כלכליסט. לדבריו: "דווקא בעולם אבחון המועמדים לעבודה יש עיכוב בשינויים הטכנולוגיים, עדיין הבסיס להחלטה האם לקבל אדם לעבודה מבוסס על מפגש בין אישי. פיתחנו טכנולוגיות מהמובילות בעולם כדי לאפשר אבחון וירטואלי"
"שתי מהפכות מרכזיות התרחשו בחיינו בשנים האחרונות: המהפכה הטכנולוגית אשר חורשת חריש עמוק בעולם העבודה ויוצרת שינוי במקצועות אשר משתנים ומתחלפים".
- המהפכה הטכנולוגית באבחון מועמדים לעבודה קיבלה דחיפה מהקורונה
- עושים סדר: כללים חדשים יקלו בקבלת פיצוי על אובדן כושר עבודה
- ברקע הקורונה: יותר סטודנטים עושים התמחויות, ככרטיס כניסה לעולם העבודה
כך ציין נמרוד בצר, מנכ"ל, אדם מילא, בכנס MIND THE TECH TLV. לדברי בצר: "דווקא בעולם אבחון המועמדים לעבודה יש עיכוב בשינויים הטכנולוגיים ועדיין הבסיס להחלטה האם לקבל אדם לעבודה או לא מבוסס על מפגש בין אישי בין מראיין למרואיין".
"מעבר לכך המהפכה השנייה היא מהפיכת התקשורת אשר יצרה מפגשים וירטואליים ברשת, החל בקיום דייטים וכלה בשכירת דירת אייר בי אנד בי או קבלת הלוואה או גיוס עובדים. בעצם נוצרה כאן זירת מפגשים בינאישיים וירטואליים. המפגש פנים אל פנים לא קיים ולכן גם יכולת האבחון הבסיסית אשר מבוססת על מפגש בין בני אדם נעלמה. אנו באדם מילא לפני כחמש שנים הבנו את השינויים הללו והחלטנו להפוך לחברת אבחון בני אדם ומועמדים מובילה בעולם באמצעות מפגשים וירטואליים".
עוד ציין בצר: "ביצענו שני מהלכים מרכזיים, ראשית פיתחנו טכנולוגיות מהמובילות בעולם כדי לאפשר אבחון וירטואלי. מעבר לכך הנושא השני בו טיפלנו הוא התאמה של מתודולוגיות אבחוניות קיימות לעולם הוירטואלי. אלה שני צירים מקבילים אשר מאפשרים לנו לפרוש את יכולותינו ברחבי העולם וכך עשינו. התחלנו לבחון אנשים מועמדים לעבודה בכל רחבי העולם וקיבלנו הכרה מיידית".
לדברי בצר: "החברות הגדולות בעולם אשר מאבחנות מאות אלפי מועמדים, בעיקר באירופה אך גם במקומות אחרים הכירו בנו וביכולתנו. מחקרי התוקף שביצענו היו מצוינים וראינו שיש תוקף גבוה מאוד לניבוי שלנו, כזה שהוא מאוד דומה למבחנים הקלאסיים ואפילו יותר טוב . אחרי ההצלחה העולמית החלטנו להביא את יכולותינו גם לישראל וקבענו תכנית אסטרטגית שבמסגרתה עד סוף שנת 2022 נעביר את כל לקוחות החברה לאבחון מקוון תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים בתהליך שהוא ארוך אך רציף, שסיומו כאמור בסוף 2022".
לדברי בצר: "במרץ 2020 עם פרוץ המגיפה בישראל כל העולם שובש והמהומה והבלגאן של הסגר הראשון זכורים היטב. העולם העסקי היה כמרקחה וחברות עבדו מהבית, או שלא עבדו. אנו קיבלנו החלטה לספק ללקוחות רצף עסקי ולהמשיך את פעולת לקוחותינו. לצורך זאת גייסנו את היכולות העסקיות שלנו מחוץ לארץ וישמנו אותן בארץ. תוך שבועיים העברנו 1500 לקוחות לעבודה מרחוק באמצעות כלים טכנולוגיים והמהלך הזה היה סיפור מדהים.
המהלך קרה כמובן בגלל הקורונה, היתה האצה של האסטרטגיה שלנו, אנו הבנו שהאסטרטגיה שלנו פגשה את המציאות במרץ 2020. שמונה חודשים מאוחר יותר אנו מסתכלים אחורה ורואים הצלחה. המועמדים מרוצים מאוד, החברות מרוצות מאוד ומחקרי התוקף מראים לנו שהתוצאות טובות יותר מאבחון מבוסס פנים אל פנים".
לדברי בצר: "עם זאת, בי עולה ששאלה מאוד בסיסית – אם הטכנולוגיה היתה קיימת וגם הרצון וגם המתודולוגיה, מדוע התהליך צריך מלכתחילה להימשך עד שלהי 2022? התשובה טמונה בשינוי של הלך הרוח ותפיסת המציאות. אנו כמנהלים חייבים לחולל שינוי של תפיסת המציאות של אנשים".