ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 כנס המסים BDO TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה 2024 Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי Tech TLV 2025 הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי תחזיות 2025 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

Mind the Tech NY2020

"בגלל האווירה החיובית השנה - הרבה עסקים נערכים לקמפיינים של עונת הקניות"

כך אמר שלומי חגי, סמנכ"ל הכספים של Contentsquare, בוועידת Mind the Tech New York של כלכליסט. לדבריו, בגלל השינוי הדיגיטלי המואץ, "התמונה היא חיובית מאוד בתחום העסקים הדיגיטליים. רואים גם עלייה שמקבילה לעסקאות, בתחום אחסון האתרים והענן וכל ההוצאות שמסביב"

תומר הדר 17:0017.11.20

"בגלל האווירה החיובית, עסקים נערכים לקמפיינים ולאירועים של עונת הקניות שלפני חג המולד" – כך גילה שלומי חגי, סמנכ"ל הכספים של Contentsquare, בוועידת Mind the Tech New York של כלכליסט.

 

 

על הנייר Contentsquare היא סטארטאפ צרפתי, ואולם מאז רכשה את קליקטייל הישראלית ב-2019 יש לחברה פעילות נרחבת בישראל. במרץ היא גייסה 190 מיליון דולר, בין השאר על מנת להרחיב את מרכז המו"פ שלה ברמת גן, שבו מועסקים 150 מתוך 600 עובדי החברה.

מימין: דינה פסקא רז ושלומי חגי מימין: דינה פסקא רז ושלומי חגי

 

המערכת הטכנולוגית של קונטנסקוייר מאפשרת למותגים ליצור חוויות טובות יותר עבור משתמשים ולמקסם את רווחיהם. הפלטפורמה של החברה מנתחת את התנהגות הלקוחות באמצעות מעקב אחר מיליארדי אינטראקציות אנונימיות באינטרנט, במובייל ובאפליקציות, והפיכת מידע נצבר זה להמלצות נבונות. כתוצאה מהניתוח, לקוחות החברה מגדילים את ההכנסותיהן, ומתקשרים בדרך טובה יותר עם המשתמשים.

 

הפלטפורמה של החברה גם מאפשרת לה לזהות שינויים ומגמות בשוק המקוון, בעיקר בקרב עסקים קטנים ובינוניים. חגי, שדיבר בוועידה עם דינה פסקא רז, שותפה וראש מערך הטכנולוגיה ב-KPMG, אמר שבכל הנוגע לפעילות מקוונת, למגיפת הקורונה היתה השפעה חיובית ביותר. "עולם העסקים הדיגטליים גדל מהר מאוד בתקופת הקורונה", הוא הסביר. "אנחנו רואים הרבה עסקאות. כל המגזר הזה פורח, והרבה עסקים גדלים ומרוויחים יפה מאוד.

 

"כמובן שיש הרבה מגזרים תעופה, תערוכות ותייירות שנמצאים בהמתנה, אבל התמונה הכללית מאוד חיובית. אנחנו רואים גם עלייה, שמקבילה לעסקאות, בתחום אחסון האתרים והענן וכל ההוצאות שמסביב. אנחנו רואים גם קמפיינים פרסומיים, כל שנה יש קמפיינים לקראת בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי, השנה אנחנו רואים הרבה הכנות, בגלל הצמיחה ובגלל האוויר החיובית מאוד, אנחנו רואים את כל הלקוחות שלנו נערכים לקמפיינים ולאירועים האלו".

 

חגי גם התייחס לתוכניות הנפקה אפשריות של Contentsquare: "בגודל הנוכחי של החברה, ואחרי הגידול בשנים האחרונות, אנחנו הולכים לכיוון של הנפקה. למרות שהתחלנו בהליך ראשוני של הערכות להנפקה, והמשקיע מאוד מאמין בזה, מבחינת קונטנטסקוור הנפקה היא לא המטרה. זה רק אמצעי להשגת יעדי החברה".

 

הוא הסביר גם מה צריכה חברת טכנולוגיה, במיוחד בתחום התוכנה כשירות, לעשות כדי להכין את עצמה להנפקה "החברה צריכה לנטר את מצבה כדי לוודא שהיא מוכנה להנפקה", הוא אמר.

 

"אפשר לדבר על מדדים פנימיים כמו שיעור תשואה פנימה, שימור הכנסות, עלות רכישת לקוחות וכל מה שסמנכ"ל כספים צריך לנטר. חברה גם צריכה לוודא שההכנסות גדלות וגדלות בקצב הנכון, ולדעת מה החוסן הפיננסי שלה כדי שברגע שהיא מנפיקה היא תהיה מוכנה מכל ההבטים הכספיים שלה".

x