ותודה להורים שקנו ברבי: הכנסות מאטל זינקו ב-47% ברבעון הראשון
יצרנית הצעצועים האמריקאית דיווחה על הצטמקות ההפסד הנקי ל-33 סנט למניה. ההכנסות ממכירת בובת ברבי זינקו ב-22%
יצרנית הצעצועים האמריקאית מאטל פרסמה היום (ו') את דוחותיה לרבעון הראשון של 2021. הכנסות החברה, שמוכרת בעיקר בשל בובת ברבי הפופולרית, זינקו ברבעון הראשון ב-47% לעומת הרבעון המקביל. כמו כן החברה העלתה את תחזית ההכנסות שלה לשנה כולה לצמיחה שתנוע בטווח שבין 6%-8%.
ההפסד ברבעון היה הרבה מתחת לתחזיות השוק. בחברה ציינו כי הצ'קים שחילק הממשל האמריקאי לאזרחים סייע בהכנסות החברה, כשהורים קונים יותר צעצועים לילדים.
קראו עוד בכלכליסט:
- הילדים תקועים בבית - רווחי חברת הצעצועים הגדולה בעולם נסקו ב-450%
- מאטל כבשה את ילדי הסגר בעולם עם ברבי ומכוניות הוט ווילס
- האיש העשיר בהודו יחיה את ענקית הצעצועים הבריטית המליס
ההפסד המתואם עמד על 10 סנט למניה לעומת צפי השוק להפסד של 35 סנט למניה. ההכנסות זינקו כאמור ב-47% ל-874.2 מיליון דולר בהשוואה לתחזיות האנליסטים ל-684.2 מיליון דולר.
ההפסד הנקי של מאטל הצטמצם ל-115.2 מיליון דולר או 33 סנט למניה מהפסד של 210.7 מיליון דולר או 61 סנט למניה ברבעון המקביל.
ההכנסות מבובות, בהובלת אחד המותגים המוכרים בעולם הצעצועים - בובת הברבי - זינקו ב-22% לעומת התקופה המקבילה.
בובת ברבי של מאטל צילום: Mattel