דיווח: נינטנדו תשיק בסוף השנה דגם חדש לסוויץ' עם מסך OLED גדול יותר ויכולות 4K
לפי בלומברג, ביוני הקרוב סמסונג תתחיל לייצר עבור נינטנדו מסכי 7 אינץ' - לעומת 6.2 בדגם הקיים - כדי שתוכל להיערך להשקה בעונת החגים. עוד לפי הדיווח, יכולות ה-4K יתאפשרו רק בחיבור לטלוויזיה והדגם החדש לא יכלול שיפור למעבד או לשטח האחסון
ענקית הגיימינג היפנית נינטנדו צפויה להשיק בהמשך השנה מודל משודרג של קונסולת הסוויץ', כך עולה מדיווח של בלומברג. הדגם המשודרג יכלול מסך OLED בגודל 7 אינץ', לעומת 6.2 אינץ' בסוויץ' הקלאסי ו-5.5 בגרסת הלייט, וכן תמיכה ברזולוציית 4K - אבל רק כאשר הוא מחובר לטלוויזיה. לפי בלומברג, חטיבת המסכים של סמסונג תתחיל בייצור המוני עבור הדגם החדש כבר ביוני, בעוד נינטנדו עצמה תתחיל להרכיב את הקונסולה ביולי, מה שיאפשר את השקתה לקראת עונת חגי החורף.
- מקפץ אל העתיד: נינטנדו לוקחת את מריו למקומות מפתיעים במשחק חדש
- תקלה טכנית בקונסולת הסוויץ' הולידה גל של תביעות ייצוגיות נגד נינטנדו
- "הגענו ל-100 אלף בתים, נינטנדו הלכה על ישראל בכל הכוח"
הדגם החדש של הקונסולה, שיצטרף לסדרת הסוויץ' הכוללת את הקונסולה הניידת-ניידת שיצאה ב-2017 וכן את גרסת הלייט הפשוטה והזולה יותר. בניגוד להערכות הקודמות, מן הדיווח לא עולה כי הדגם החדש יכיל מעבד חזק יותר או מקום איחסון משופר. הדגם החדש, שנכון לעכשיו נותר רק בגדר שמועה, כבר זכה לשם הבלתי רשמי סוויץ' פרו, אולם לפי דיווח אחר ייתכן שייקרא לבסוף סופר נינטנדו סוויץ', במחווה לקונסולת סופר נינטנדו הקלאסית.
יעד הייצור של המלאי הראשוני, שפורסם כי יעמוד על כמיליון יחידות לחודש, מאותת כי נינטנדו סמוכה ובטוחה כי לקונסולה שלה יש עוד בתים חדשים להיכנס אליהם גם אחרי שנת 2020 מרשימה מאוד. ברבעון האחרון של השנה החולפת, נינטנדו מכרה לא פחות מ-11.6 מיליון קונסולות, מה שקירב את הסוויץ' לקרוב ל-80 מיליון יחידות מאז השקתה. זה מרשים עוד יותר לאור העבודה שהקונסולה חגגה השבוע ארבע שנים וחרף תחרות קשה מצד דגמי הקונסולות החדשים של סוני ומיקרוסופט, הפלייסטיישן 5 וה-Xbox Series X/S. בקצב הזה, הסוויץ' תגיע בקרוב לרשימת עשרת הקונסולות הנמכרות בכל הזמנים. בראשה, בפער רב מהמתחרות, ניצבת הפלייסטיישן 2 שמכרה למעלה מ-155 מיליון יחידות מאז שהושקה ב-2000. הייצור שלה הופסק רק ב-2013.
אם דגם ה"סוויץ' פרו", שהשמועות עליו מלוות את התעשייה מזה חודשים רבים, אכן יושק ללא שינוי מעמיק יותר בחומרה, זה יאותת כי כי נינטנדו מתכננת להמשיך להתחרות בסוני ובמיקרוסופט מעמדה ייחודית שחצבה לעצמה – קונסולה ניידת, קטנה יותר, זולה יותר - ועם ליינאפ המשחקים והמותגים החזק והמזוהה שלה. לעת עתה, בכל אופן, האסטרטגיה הזו עובדת לה.