בלעדי לכלכליסט
איתי לוי ישמש כפרזנטור של "ביסלי" - תמורת חצי מיליון שקל
אסם מנסה לחזק את קטגוריית החטיפים המלוחים, עם כניסתו לתוקף של השלב השני והמחמיר ברפורמת סימון המוצרים; התחום צמח ב-3.9% ב-2020, בעוד שוק המזון כולו זינק ב-9.2%
שנה אחרי כניסת תקנות סימון מזון לתוקף ועם כניסת השלב השני והמחמיר לסימון מוצרים המכילים כמות גבוהה של מלח, סוכר ושומן רווי, מובילה אסם מהלך לחיזוק קטגוריית החטיפים המלוחים.
- עדי האופי המפתיעים של זאב קלימי: ראש אגף חקירות במשטרה ויו"ר רשות ני"ע
- אסם הופכת את האתר “בישולים” למותג על המדף
- השלב השני ברפורמת סימון המזון: שיעור המוצרים האדומים של אסם יגדל ל-28%
החברה במו"מ עם הזמר איתי לוי, שצפוי להפוך לפרזנטור של חטיף החיטה המוכר. לוי צפוי לגרוף כחצי מיליון שקל על הקמפיין למותג המוביל את קטגוריית חטיפי החיטה.
שוק החטיפים המלוחים נפגע מתקנות סימון מזון מזיק וצמח ב-2020 ב-3.9% ל-1.3 מיליארד שקל. זאת בעוד כלל שוק המזון צמח בשנה החולפת ועל רקע משבר הקורונה ב- 9.2%.
בעבר קידמה אסם את המותג בעיקר באמצעות דמויות אנימטוריות של הביסלי - ברביקיו וגריל, שלעיתים קיבלו חיזוק אנושי. כך לדוגמא, לפני כשנתיים, כשהשיקה החברה ביסלי ללא גלוטן, תחת השם "אח של ביסלי", הושק קמפיין בהובלת מיכל דליות, המוכרת כ"סופר נני". בנוסף, לאורך השנים, נעשה שימוש בקולן של דמויות מוכרות ובהן ציון ברוך ואודי גוטשלק לטובת דיבוב הדמויות.