$
פרסום ושיווק

אסם הופכת את האתר “בישולים” למותג על המדף

החברה תמכור רטבים ואבקות תיבול לחובבי בישול ביתי במחירי פרימיום, 15 שנה אחרי שהקימה את האתר. מדובר בצעד נוסף ליישום האסטרטגיה של החברה הפועלת בעיקר בזירת מוצרי הבסיס, להרחבת פעילותה לזירת מוצרי הפרמיום

נורית קדוש 08:2122.12.20

אסם מעבירה את המותג הדיגיטלי “בישולים” למדפים, 15 שנה אחרי שהקימה את האתר. ל”כלכליסט” נודע כי החברה תשיק מוצרי פרימיום לבישול ביתי, תחת המותג. מדובר בצעד נוסף ליישום האסטרטגיה של החברה הפועלת בעיקר בזירת מוצרי הבסיס, להרחבת פעילותה לזירת מוצרי הפרמיום, המקנים לה רווחיות גבוהה ואינם תחת איום מצד המותגים הפרטיים של רשתות השיווק.

 

אבקת תיבול חדשה של מותג “בישולים” של אסם. “אנשים התפנו לבשל מנות מתוחכמות” אבקת תיבול חדשה של מותג “בישולים” של אסם. “אנשים התפנו לבשל מנות מתוחכמות” צילום: סטודיו אסם

 

החברה תשיק בשלב הראשון שתי סדרות של מוצרי תיבול: רטבי בישול בבקבוקים ואבקות, בהשקעה של 4.5 מיליון שקל. בהמשך, צפויה החברה להשיק מוצרים נוספים תחת המותג. מחירי הרטבים צפויים להיות גבוהים ב־10%-20% ממחירי רטבי אסם הקיימים ואבקות התיבול יימכרו באריזה קטנה יותר אבל בריכוז גבוה יותר.

 

את התמחור הגבוה מסבירים באסם בכך שהמוצרים מאופיינים ב”תווית נקייה”, הכוללת מספר מועט של מרכיבים, וכן שהם מאפשרים בישול מתוחכם יותר, שמאפיין מסעדות, שבשל הקורונה לא מתאפשר לבלות בהן. “בקורונה ראינו זינוק של 52% בכניסות לאתר”, מסבירה ליאת קידר־פייגין, מנכ”לית החטיבה הקולינארית באסם־נסטלה, “זה התכתב עם מכירות רטבי הבישול שזינקו בתקופה בכ־25%. אנשים שהו יותר זמן בבית והתפנו לבשל מנות מתוחכמות יותר”. קידר־פייגין מעריכה כי הרגלי הבישול הביתי יישארו ודווקא על רקע החזרה לעבודה, הצורך במוצרים שמקצרים את תהליך הבישול יגבר.

x