דיפלומט תפיץ את תחליפי הביצים של Zero Egg
הביצה הטבעונית שפיתחה החברה מיועדת לצרכי אפיה והכנת חביתות; היא תשווק למסעדות, בתי מלון וחברות קייטרינג
מגוון המוצרים לטבעונים צפוי לעלות. חברת דיפלומט חתמה על הסכם הפצה בלעדי עם חברת הסטארט אפ Zero Egg המתמחה בתחליפי ביצים.
- שטראוס מהמרת על תחליף הביצה של זירו אג הישראלית
- חברת הדפסת בשר מלאכותי הונפקה בת"א לפי שווי של 170 מיליון שקל
- תנובה במגעים עם אבו דאבי: בדרך לייצא מוצרי טופו וסויה
דיפלומט תפיץ את הביצה הטבעונית שפיתחה החברה ומיועדת לצרכי אפיה והכנת חביתות בשוק המוסדי ובמסעדות. בשלב זה, אין לחברה מוצר לשיווק בשוק הקמעונאי, לשימוש ביתי והערכות הן כי מוצר לצרכן הסופי, יפותח רק בעוד כשנה.
זירו אג היא חברת סטארט אפ ישראלית, בהובלת לירון נמרודי, שפיתחה ביצה טבעונית המשמשת כתחליף לביצה רגילה מתוך רצון להשפיע על התזונה והבריאות של בני האדם וגם על רווחת בעלי החיים והסביבה.
הפיתוח החדשני שמתפקד כמו ביצה רגילה מבחינת מרקם וטעם, מבוסס על שילוב של מספר חלבונים מהצומח שמקורם בקטניות והוא בעל ערכים תזונתיים משופרים בהשוואה לביצה מן החי, מכיל פחות קלוריות ואין בו כולסטרול.
לדברי מוטי כהן סמנכ"ל פתוח עסקי בדיפלומט, "החיבור בין דיפלומט לבין Zero Egg הוא צו השעה. מוצרי ה Plant-Based הם אחד ממנועי הצמיחה החשובים ביותר של דיפלומט בעשור הקרוב".
בחודש שעבר השלימה Zero Egg שהחלה דרכה בחממת המזון "הקיטשן" של שטראוס, סבב גיוס ראשון של 5 מיליון דולר. הגיוס יאפשר הרחבת הפריסה של המוצר בשוק האמריקאי והאירופאי, בהמשך לחתימה על הסכם הפצה עם המפיץ הרביעי בגודלו בשוק האמריקאי, והסכם עם מפיץ בהולנד.
דיפלומט, המתמחה במכירות והפצה של מוצרי צריכה ומזון לשוק הקמעונאי והמוסדי, מפיצה באופן ישיר ללמעלה מ- 1,000 מסעדות, חברות קייטרינג ובתי מלון ולכ-3,000 נקודות מכירה קמעונאיות ברחבי ישראל.