קרן ויולה צמיחה הובילה השקעה של 33 מיליון דולר בחברת Thriver הקנדית
Thriver מפתחת פלטפורמה טכנולוגית המסייעת בשיפור התרבות הארגונית בחברות תוך התמקדות בתחום הקולנריה והמזון. הגיוס נועד לאפשר לחברה להתרחב לתחומים נוספים כגון בריאות, ספורט, פיתוח מקצועי ועוד
- זנסיטי הישראלית גייסה 13.5 מיליון דולר
- יוטפו הישראלית גייסה 75 מיליון דולר בהובלת בסמר
- אביגדור וילנץ ו-TLV Partners משקיעים כ-13 מיליון דולר בבילדוטס
Thriver, לשעבר Platterz, מפתחת פלטפורמה טכנולוגית המסייעת לארגונים בשיפור וחיזוק התרבות הארגונית שלהם עם מיקוד סביב נושא הקולינריה במקום העבודה. מהחברה נמסר כי מאז הוקמה ב- 2016 נעשו דרך הפלטפורמה שלה הזמנות של מעל ל- 100 מיליון דולר, באמצעות שיתופי פעולה עם מאות ספקי אוכל ומסעדות ומעל ל– 2,000 לקוחות.
כעת משיקה החברה פלטפורמה מורחבת שתאפשר שירותים נוספים בעולמות הבריאות. המפגשים הווירטואליים, והפיתוח המקצועי אשר יפגישו בין עובדים, בין אם וירטואלית ובין אם פיזית, בכדי להעניק להם תמיכה ברמה אישית, הצוותית או הבין-ארגונית, גם בתקופה של עבודה מרחוק.
"אחד האתגרים שאיתם מתמודדים ארגונים גדולים הוא הצורך ליצור ולשמר תרבות ארגונית אותנטית, שמאפשרת ליצור אינטראקציה בין העובדים וגם לענות על הצרכים האישיים שלהם", מסר ערן הניג, מנכ"ל ומייסד משותף של החברה. "לקחנו על עצמנו כמשימה לסייע לארגונים במענה לבעיה הזו - הטכנולוגיה הייחודית של הפלטפורמה מעלימה חסמים, מגדילה את האפשרות ליצירת חוויות בונות-תרבות המותאמות אישית לעובדים ולצרכי הארגון ומאפשרת לשמר את תחושת ׳הביחד׳ גם בארגונים גדולים ומבוזרים".
נטהלי רפואה, שותפה בויולה צמיחה, מסרה: "מגפת הקורונה והתגברות ה"עבודה מהבית" מחזקת את הרצון של מעסיקים לאתר פתרונות חדשניים המאפשרים שימור עובדים, שיפור איכות וחווית העבודה ו - Thriver מציעה כיום את הפלטפורמה האידיאלית שתאפשר להם לעשות זאת גם בעידן העבודה החדש".