תוקנה התקלה במקס שמנעה מלקוחות מלשלם בעסקאות פיזיות
החברה מסרה שהתקלה שגרמה לשיבושים - תוקנה; עוד דווח שם כי ממילא יש ירידה חדה בכמות העסקאות בעקבות משבר הקורונה
תקלה שנרשמה היום (ב') בחברת כרטיסי האשראי מקס מנעה מלקוחות מלשלם בעסקאות פיזיות. בשעות הערב מסרה החברה כי התקלה תוקנה.
- הקורונה והכיס: שאלות ותשובות על בנקים ואשראי
- זינוק שנתי של 67% באשראי שהעניקו הבנקים לגופים עסקיים - ירידה בהלוואות לעסקים קטנים
- איגוד חברות האשראי: על הנגיד לרכוש אג"ח קצרות טווח כדי להוזיל את הריביות
מקס דיווחה אחר הצהריים באתר הפייסבוק שלה כי "בשל תקלה טכנית אנו חווים שיבושים קלים בפעילות השוטפת. אנחנו פועלים לתיקון התקלה, מוקדי השירות והדיגיטל ישובו לפעילות בהקדם. מתנצלים על אי הנוחות".
בסביבות 19:15 מסרה החברה כי "פעלנו מיד לתיקון התקלה וכעת השירותים שבו לפעילות סדירה. אנחנו מתנצלים על אי הנוחות".
בחברה מדווחים כי ממילא יש ירידה חדה בכמות העסקאות בעקבות משבר הקורונה, אם כי עבור לקוחות שהמתינו בתורים הארוכים ברשתות המזון לגלות בעת התשלום שהכרטיס לא עובר אינה חוויה נעימה.
אחד מנפגעי התקלה סיפר: "יומיים לפני ערב חג הפסח מגלים לקוחות שלאחר שהצליחו להגיע לסופרמרקט וליקטו מוצרים במשך שעה ארוכה ועמדו בתור - אין באפשרותם לשלם עליהם בקופה בשל תקלה טכנית של מקס. החברה לא עדכנה את לקוחותיה על כך וכשפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה הודעה בנושא דיווחה רק על בעיות תקשורת ולא על בעיות אישור עסקאות. רק לאחר תגובות פומביות של לקוחות בנושא, שהתלוננו שהכרטיסים לא עובדים בארץ ובעולם, הודתה החברה שגם בעיה זו קיימת".