$
פרסום ושיווק

ברימאג תקים רשת חנויות למכירת מוצרי חשמל תחת השם METRO

הרשת מתכוונת לאגד חנויות חשמל פרטיות כשכל הוצאות הקמת החנות, התפעול וגם איתור המיקום יהיה על בעל החנות. מה ברימאג תתן לו בתמורה? מוצרים עליהם יקבל אחוז מהמכירות, וכן הוצאות פרסום ושווק של הרשת

אורנה יפת 09:3613.01.20
מהלך אסטרטגי של יבואנית מוצרי החשמל ברימאג. החברה שעד כה לא הפעילה בבעלותה הישירה רשת קמעונאית, תקים רשת חנויות תחת השם METRO.

  

 

ברימאג לא מתכוונת להוציא סכומי עתק על הקמת הרשת באופן עצמאי אלא קוראת לחנויות פרטיות ולכל מי שמעוניין לפתוח חנות קמעונאית, לעשות זאת באמצעות הרשת החדשה שהיא מקימה. כל הוצאות הקמת החנות, התפעול וגם איתור המיקום יהיה על בעל החנות. מה ברימאג תתן לו בתמורה? מוצרים עליהם יקבל אחוז מהמכירות, וכן הוצאות פרסום ושווק של הרשת. היתרון מבחינת הקמעונאי, שהוא לא צריך לקנות מלאי. 

שאול זילברשטיין , בעל השליטה בברימאג שאול זילברשטיין , בעל השליטה בברימאג צילום: אסף לב

  

ברימאג תעניק לסוחר אחוז מהמכירות של החנות אותה יפעיל. החברה קוראת לסוחרי החשמל להציע הצעות תחרותיות כדי להשתתף בהליך התחרותי.

 

בעל השליטה בברימאג הוא שאול זילברשטיין שבבעלותו רשת טרקלין חשמל והודיע על כוונתו להשתתף במכרז.

 

בקשתו של זילברשטיין להשתתף בהליך התחרותי אושרה על ידי ועדת הביקורת והדירקטוריון, אך כעסקת בעלי עניין, בקשתו תובא לאישור האסיפה הכללית.

 

ברימאג מעוניינת לפתוח 62 סניפים, לפי החלוקה הבאה: 15 באזור המרכז (12 מהם במגזר הכללי ו-3 במגזר החרדי), 9 באזור השרון והסביבה (6 מגזר כללי ו-3 מגזר ערבי); 10 בירושלים רבתי (6 בכללי ו-4 בחרדי); 15 בצפון (10 בכללי ו-5 בחרדי); 12 בדרום עד אילת ועוד אחד באילת (מתוך ה-12 – 7 במגזר כללי, 4 בחרדי ו-1 ערבי).

x