ברימאג תקים רשת חנויות למכירת מוצרי חשמל תחת השם METRO
הרשת מתכוונת לאגד חנויות חשמל פרטיות כשכל הוצאות הקמת החנות, התפעול וגם איתור המיקום יהיה על בעל החנות. מה ברימאג תתן לו בתמורה? מוצרים עליהם יקבל אחוז מהמכירות, וכן הוצאות פרסום ושווק של הרשת
- ברימאג: המכירות עלו ב-14.4% ברבעון, הרווח הנקי ירד ב-13.1%
- ברימאג תהפוך את הובר למותג שיימכר רק אונליין
- למה אמזון לא באמת אטרקטיבית בישראל
ברימאג לא מתכוונת להוציא סכומי עתק על הקמת הרשת באופן עצמאי אלא קוראת לחנויות פרטיות ולכל מי שמעוניין לפתוח חנות קמעונאית, לעשות זאת באמצעות הרשת החדשה שהיא מקימה. כל הוצאות הקמת החנות, התפעול וגם איתור המיקום יהיה על בעל החנות. מה ברימאג תתן לו בתמורה? מוצרים עליהם יקבל אחוז מהמכירות, וכן הוצאות פרסום ושווק של הרשת. היתרון מבחינת הקמעונאי, שהוא לא צריך לקנות מלאי.
ברימאג תעניק לסוחר אחוז מהמכירות של החנות אותה יפעיל. החברה קוראת לסוחרי החשמל להציע הצעות תחרותיות כדי להשתתף בהליך התחרותי.
בעל השליטה בברימאג הוא שאול זילברשטיין שבבעלותו רשת טרקלין חשמל והודיע על כוונתו להשתתף במכרז.
בקשתו של זילברשטיין להשתתף בהליך התחרותי אושרה על ידי ועדת הביקורת והדירקטוריון, אך כעסקת בעלי עניין, בקשתו תובא לאישור האסיפה הכללית.
ברימאג מעוניינת לפתוח 62 סניפים, לפי החלוקה הבאה: 15 באזור המרכז (12 מהם במגזר הכללי ו-3 במגזר החרדי), 9 באזור השרון והסביבה (6 מגזר כללי ו-3 מגזר ערבי); 10 בירושלים רבתי (6 בכללי ו-4 בחרדי); 15 בצפון (10 בכללי ו-5 בחרדי); 12 בדרום עד אילת ועוד אחד באילת (מתוך ה-12 – 7 במגזר כללי, 4 בחרדי ו-1 ערבי).