ברימאג תהפוך את הובר למותג שיימכר רק אונליין
לכלכליסט נודע כי ברימאג מקימה עבורו אתר ייעודי במיליון שקל
ל"כלכליסט" נודע כי ברימאג מתכננת להפוך את הובר למותג שיימכר רק באונליין ישירות לצרכן הסופי, והיא מקימה עבורו אתר ייעודי בהשקעה של מיליון שקל. ברבעון הרביעי של 2019 יורחבו הקטגוריות של המותג בישראל, ומלבד שואבי אבק, ברימאג תייבא גם מקררים, מדיחי כלים ומוצרי חשמל קטנים של הובר. בחברה מתכננים למצב את הובר כמותג נגיש ברמת המחיר. בניגוד להובר, מותג מוצרי החשמל רוזייר, שמתמחה בכיריים, תנורי אפייה ומיקרוגלים, ימותג גבוה יותר.
כמו כן השנה תחל ברימאג לשווק מותג סיני של שואבי אבק רובוטיים ורובוט מנקה חלונות Mamibot. שואבי האבק של המותג יתחרו בשואב iRobot ובשואב הרובוטי של שיאומי. מוצרי המותג החדש יימכרו רק בעסקאות לוועדי עובדים וארגונים ולא בחנויות החשמל. מותג נוסף שתעורר ברימאג לחיים הוא Cuisinart, המתמחה במוצרים קטנים למטבח.