אחרי 12 שעות: תוקנה תקלת הענק של הוט במרכז
לקוחות החברה בגבעת שמואל, רמת גן וקריית אונו היו מנותקים משירותי אינטרנט וטלוויזיה משעות הבוקר ועד הערב. הוט: "עבודות קבלניות פגעו בסיב"
- HOT ו-yes יחויבו לאסוף את ציוד הקצה מהמנויים בתוך 14 ימי עבודה
- מה גרם לסאני תקשורת לשווק את המבצע שלה ללקוחות סלקום?
- הרגולטור מציג: גזרים ל־HOT, מקלות לבזק
לפי החברה, הסיבה לתקלה היא סיב שנקרע עקב עבודות בניית מעונות סטודנטים בגבעת שמואל.
"שעות ללא אינטרנט ובשירות מורחים אותנו", אמר היום ל-ynet לקוח של החברה. "חיכו שבע שעות כדי לומר לי שאין צפי לתיקון התקלה. תקלה במרכז הארץ שפוגעת בהמון בתי עסק ולקוחות. לנציגים אין בכלל מושג על פיצוי".
הלקוחות דורשים פיצוי
לקוח כתב בעמוד הפייסבוק של החברה: "אין מענה במוקד! יום עבודה שלם ירד לטמיון. לפחות ההגינות לענות במוקד ולתת צפי לתיקון. מצפה לזיכוי על יום עבודה שאבד! על טלפון שלא פעל כל היום, על 4 ממירים יקרים שמהווים 'רהיטים'".
לקוחה התלוננה בקבוצת הפייסבוק של תושבי רמת גן, על כך שבחברה לא טורחים ליידע את הלקוחות על התקלה ועל סיומה ורק מי שמעז לבקש פיצוי - מקבל: "הגיע הזמן שהוט תיידע אותנו באופן אוטומטי כשהשירות חוזר", כתבה. "היום זה נעשה רק בפנייה אישית למוקד הטכני. הגיע הזמן שהוט תזכה אותנו באופן אוטומטי על הזמן שבו לא קיבלנו שירות (לחייב באופן אוטומטי היא יודעת). תתקשרו למוקד הטכני, תדרשו לקבל סמס על חזרת השירות. תתקשרו למוקד שירות הלקוחות ותדרשו לקבל זיכוי על הזמן בו לא ניתן השירות. אולי רק על ידי לחץ צרכנים הוט תתייחס ללקוחותיה לא כאל קהל שבוי".
החברה מסרה בעת התקלה: "לצערנו נקרע סיב בעקבות עבודות קבלניות של חברת אלקטרה בנייה ולא בשל סיבות התלויות בהוט. בשל כך, ישנה פגיעה ברשת בחלק מהאזורים בגבעת שמואל, רמת גן וחלק קטן מקריית אונו. הפגיעה מטופלת על ידי צוותים טכניים שלנו השוהים בשטח ועובדים לתיקון התקלה".