$
פרסום ושיווק

יצרנית "המותג" ברנד פור יו תובעת את ויקטורי: "הפרה הסכם"

החברה הגישה תביעה נוספת נגד רשת בטענה להפרת הסכם "מותג פרטי", והפעם בסך 16.3 מיליון שקל נגד רשת ויקטורי. התביעה הקודמת, בסך 32 מיליון שקל, הוגשה ב-2011 נגד רמי לוי עדיין בביהמ"ש; לטענת החברה, הפרת ההסכם היא בכך שלא קידמה את מוצרי המותג הפרטי ולא הציגה מוצרים אלה כנדרש לפיו

נורית קדוש 09:4926.06.19

חברת ברנד פור יו, יצרנית "המותג" המותג הפרטי, תובעת את רשת ויקטורי בסך 16.3 מיליון שקל, בטענה שהפרה עימה את ההסכם בנוגע למותג הפרטי שהחברה משווקת לרשת.

 

 

חברת ברנד פור יו הקימה בשנת 2007 את "המותג", שנועד לשמש כמותג הפרטי של הרשתות שהיו אז קטנות ולא יכלו לייצר לעצמן מותג עצמאי. בין הרשתות שחברו יחד למיזם:רמי לוי שיווק השקמה, סופר דוש, אבא ויקטורי, מחסני השוק ומחסני להב.  

 

לטענת החברה, ויקטורי הפרה את ההסכם עימה, בכך שלא קידמה את מוצרי המותג הפרטי ולא הציגה מוצרים אלה כנדרש על פי ההסכם, וכתוצאה מכך, נגרמו לה נזקים והינה זכאית לפיצויים בסך של כ-10.2 מיליון שקל ולסכום נוסף של כ-6.1 מיליון שקל כפיצוי בגין "הפרה צפויה" עד למועד סיום ההסכם, בשנת 2020.

סניף ויקטורי בפר סבא סניף ויקטורי בפר סבא צילום: תומי הרפז

 

בתמורה לאפשרות להפיץ את מוצרי המותג וניהול החברה אמורה היתה ברנד פור לקבל יו מרשתות השיווק 1% מסכום הקנייה של הרשתות את המותג. במסגרת ההסכם, הרשתות התחייבו להציג בכל עת את כל מוצרי המותג הפרטי בחנויות שלהן, לא למכור מותג פרטי אחר, לתת למוצרים בולטות רבה ולעשות מאמצים לקדם את מכירות המותג הפרטי.

 

התביעה נגד ויקטורי, מצטרפת לתביעה בגובה 32 מיליון שקל שהגישה ברנד פור יו לפני 6 שנים נגד רמי לוי בשנת 2011, בעילה דומה. התביעה נגד לוי עדיין מתנהלת בבית המשפט המחוזי בירושלים, למרות שחלפו שנים מאז תם ההסכם בין הצדדים ולוי החל לייצר לעצמו מותג פרטי עצמאי.

 

מויקטורי נמסר כי בשלב זה, החברה לומדת את כתב התביעה יחד עם יועציה המשפטיים, יחד עם זאת, על פניו נראה כי טענות התובעת מבוססות על הנחות שגויות, וכי מטרת התביעה הינה ניסיון לשפר את תנאי ההתקשרות בין הצדדים.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x