צו מניעה למותג הפרטי "רמי לוי"
ביהמ"ש המחוזי בי־ם אסר על רשת רמי לוי למכור מוצרי מותג פרטי הנושאים את שמה על האריזה
ניצחון משפטי לברנד פור יו, החברה המשווקת את "המותג", סדרת מוצרי המותג הפרטי של הרשתות הקטנות והבינוניות כדוגמת ויקטורי ורמי לוי. בית המשפט המחוזי בירושלים הוציא אתמול (ב') צו מניעה זמני האוסר על רשת רמי לוי שיווק השקמה למכור מוצרי מותג פרטי תחת השם "רמי לוי".
הצו הוא חלק מתביעה משפטית של ברנד פור יו נגד רמי לוי. חברת "המותג" דורשת מלוי להעניק לה פיצוי כספי בטענה שזה הפר את ההסכם עמה לאחר שהחל למכור מוצרי מותג פרטי תחת שמו ולא תחת השם "המותג". השופט רפאל יעקובי קבע אתמול בהחלטתו כי סיכוייה של ברנד פור יו לזכות בתביעה טובים. לטענת ברנד פור יו, לוי משווק תחת שמו רטבים, ממרחים, זיתים וסוכריות גומי - גם בחנויות וגם באתר האינטרנט של הרשת. לפי בדיקת "כלכליסט", נכון לאתמול לא נמכרו מוצרים תחת השם "רמי לוי" באתר.
במקביל אישר בשבוע שעבר הממונה על הגבלים עסקיים לרשתות המאוגדות תחת "המותג" להמשיך ולשווק את מוצרי המותג הפרטי שלהן. תוקף האישור הקודם שניתן לרשתות פג בפברואר האחרון.
ד"ר אסף רנצלר, ממשרד עורכי הדין ש. הורוביץ המייצג את ברנד פור יו, אמר אתמול ל"כלכליסט" כי "בניגוד לרצונו, רמי לוי יצטרך להסיר מהמדפים מוצרים שנושאים את השם 'רמי לוי שיווק השקמה'. בית המשפט קבע שלוי לא יכול להשיק מותג פרטי לפחות עד אמצע 2015".
מנגד אמר אתמול לוי כי "בכל מקרה לא עשיתי מותג פרטי ולא היתה לי כוונה לעשות מותג כזה עד שלא אסדר את העניינים עם רפי שפר (מנכ"ל ברנד פור יו - ג"ק). לצו אין משמעות כי אין לי מותג פרטי. מי שמפסיד מזה לצערי הרב זה רק הצרכנים".
רפי שפר אמר אתמול בתגובה כי "הצדק נעשה".