לאחר 120 שנה: הרשי משנה את עיצוב השוקולד שלה
יצרנית הממתקים האמריקאית החליטה לשנות את הלוגו של שוקולד החלב שלה באופן זמני - ותחליף אותו ב-25 אימוג'י פופולריים כולל סמיילי, לייק ורוח רפאים; "אנחנו מקווים שזה יעודד את ההורים והילדים לחלוק את החטיף וליצור קשר עם מישהו חדש"
- הרשי: חברת שוקולד שמרנית מפנסילבניה מחפשת פרק ב'
- "נסטלה, מארס והרשי ממשיכות להשתמש בשמן דקלים בניגוד לחוק"
- מיזוג המתוקים נכשל: מונדלז ביטלה את הצעת הרכש להרשי
החברה מתכננת להחליף את הלוגו המוכר שלה שהופיע עד היום על כל קוביות שוקולד החלב ב-25 אימוג'י פופולאריים, כולל סמיילי, לייק ורוח רפאים.
מדובר בפעם הראשונה שהחברה משנה את המראה של שוקולד החלב מאז החלה לייצר אותו ב-1900. אולם לא מדובר בשינוי קבוע, הכוונה היא ליצור מהדורה מוגבלת של החטיף במראה החדש, שתחל להימכר בקיץ.
החברה מסרה כי בכוונתה לייצר בסביבות 25 מיליון חטיפים בעיצוב האימוג'י בגדלים שונים. "בכך שהוספנו את האימוגי לכל ריבוע שוקלד, אנחנו מקווים שזה יעודד את ההורים והילדים לחלוק את החטיף וליצור קשר עם מישהו חדש", מסרה קריסטן אוהם, מבכירי החברה. לדבריה, כל אחד מהאימוג'י נבחר כי הוא "כולל משמעויות שיעזרו לפתח שיחה". בחברה פנו להורים ולילדים כדי שיעזרו בבחירת האימוג'י המתאימים.
"בעולם של היום המתנהל ברובו דרך הודעות, שיחות רבות מתחילות (ומסתיימות) באימוג'י. לכן עבדנו ישירות עם האנשים שמשתמשים באימוג'י הכי הרבה – הורים וילדים – כדי לקבוע אילו מהם להנציח בחטיף השוקולד שלנו", הסבירה.
באופן כללי הרשי ידועה כחברה שלא ממהרת לאמץ שינויים. כך למשל, רק ב-2017 השיקה לראשונה חטיף שאינו כולל שוקולד כשהחלה למכור את הרשי גולד, חטיף בוטנים וקרמל, כשאת חטיף השוקול המריר החלה למכור ב-1939 כמעט ארבעה עשורים אחרי שוקולד החלב.