$
הייטק והון סיכון

פיד החדשות של טאבולה ישולב במכשירי ZTE הסינית

במסגרת ההסכם בין השתיים, יתפקד יישום גילוי התוכן של טאבולה כמרכז חדשות בסמארטפוני ZTE, שמחזיקה במקום הרביעי בשוק המובייל האמריקאי. בניגוד לשירותים כאפל ניוז, יעביר היישום של טאבולה את הקהל לאתרי התוכן, ויחזק את חשיפתם

מאיר אורבך 19:0004.04.18
טאבולה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם יצרנית המובייל הסינית ZTE. במסגרת ההסכם בין השתיים, ישולב פיד החדשות של טאבולה במכשירי ZTE בתצורה דומה לשל יישומים כ-Blinkfeed, פליפבורד ואפל News. 

 

 

"החזון של טאבולה תמיד היה להיות מערכת המלצות לאנשים, איפה שלא יהיו", אמר ל"כלכליסט" אדם סינגולדה, מנכ"ל החברה. "בילינו 10 שנים באינטרנט, ועכשיו אנחנו מתרחבים לעבוד עם יצרני מכשירי אנדרואיד וחברות סלולרי". ZTE היא היצרנית התשיעית בגודלה בעולם, שמחזיקה במקום הרביעי בשוק האמריקאי (אחרי אפל, סמסונג ו-LG) עם נתח שוק של 12%. בשנה שעברה מכרה ZTE כ-20 מיליון מכשירים בארה"ב ו-50 מיליון בעולם.

 

 

מכשיר ה-Axion M של ZTE מכשיר ה-Axion M של ZTE

 

 

בשלב הראשון, יושק השירות של טאבולה במכשירי ZTE באירופה ובדרום אמריקה, ויתרחב בהדרגה לשאר העולם.

 

"לאפל יש את News, שמאפשרת לאנשים לצרוך חדשות איכותיות אבל בדומה לפייסבוק Instant Articles, משאירה אנשים בתוך המערכת שלה. זה מייצר לא רק בעייה של הכנסות קטנות לאתרים, אלא גם גורם לאנשים לא להגיע לאתרים ומנתק אותם מהתוכן העיתונאי", הסביר סינגולדה. בניגוד למוצר של אפל, יעביר השירות של טאבולה את הגולשים למקור הידיעות. "אתרים יקבלו מיליוני קוראים חדשים שלא היו באתר קודם, שיגיעו אליהם ישירות ובחינם", אמר.

 

 

אדם סינגולדה אדם סינגולדה צילום: David Pexton

 

 

סינגולדה סיפר שלראייתו, הבעיה הגדולה ביותר בשנים האחרונות בתחום התוכן היא תופעת הגנים הסגורים, שמשאירים את המשתמשים בתוכם ומרחיקים אתרי חדשות מקהל פוטנציאלי. לדבריו, טאבולה רוצה לסייע לאתרים הללו לצמוח, בדומה לאיך שמסייעים להם מנועי חיפוש.

 

 

 

טאבולה הוקמה ב-2006 ומעסיקה כיום כ-1,000 עובדים. לדברי סינגולדה, תגיע החברה השנה למכירות של כמיליארד דולר.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x