שירות הפרסום החדש של טאבולה הכניס לה 100 מיליון דולר
פלטפורמת self service, נועדה להתחרות בגוגל AdWords ובשירותי פייסבוק; מנכ"ל ומייסד החברה, אדם סינגולדה, סיפר ל"כלכליסט" על היתרונות שמעניק השירות ליזמים ועסקים קטנים
טאבולה הכריזה על קצב מכירות של 100 מיליון דולר בשנה הראשונה של היחידה העסקית החדשה שלה, self service. בדומה לגוגל AdWords או פייסבוק לעסקים קטנים, טאבולה השיקה כלי שירות עצמי למפרסמים ויזמים.
באמצעות שירות זה, כך יזם או עסק קטן יכול ללכת לאתר טאבולה ולקדם קמפיין עבורו; המפרסמים והמשווקים מקבלים שליטה מלאה על כל קמפיין, כדי להגיע לקהלים ספציפיים, לנהל את תקציב הפרסום ביעילות ולעמוד ביעדי העלות לכל קליק.
בשיחה עם "כלכליסט" אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל החברה: "יש משהו קסום ברגע הזה שאתה מגלה משהו חדש, שיר, כתבה, מוצר או כל דבר. בעולם
הרועש של היום, שיש לנו כל כך הרבה דברים לעשות ורק 24 שעות, ההזדמנות של עסק קטן או יזם להגיע ללקוחות פוטנציאלים אינה דבר טריוויאלי. כשאתה מתחיל משהו חדש, חיפוש זה יקר, וסושיאל זה קשה כי עוד לא מכירים אותך - ומצד שני, הזדמנות שלקוח פוטנציאלי יגלה אותך באתר אהוב".
כדוגמה, סיפר טאבולה על יזם מאנגליה שניסה לקדם מוצר שמתחרה בחברות האוזניות הגדולות בשוק והגיע להישגים טובים הודות לפלטפורמת טאבולה. "בעיקר התרגשתי מהיזם הזה, בפרט בתור בן של מוזיקאי", אמר.
טאבולה, שנוסדה ב-2006 ממליצה כיום על 450 מיליארד פוסטים, בלוגים, תוכני וידאו ועוד. עד סוף השנה מעריך סינגולדה שהחברה שלו תגיע לכ-1,000 עובדים והכנסות קצה של מיליארד דולר. לטאבולה מרכז פיתוח גדול בישראל ומשרדים בניו יורק, לוס אנג'לס, לונדון, ניו דלהי, בנגקוק, שנגחאי, איסטנבול ועוד. בין לקוחותיה נמנות חברות תוכן כביזנס אינסיידר, האפינגטון פוסט, האינדיפנדנט, USA Today ורבות אחרות.