מותג האיפור "בובי בראון" מגיע לסופר פארם
ל"כלכליסט" נודע כי כי קבוצת אסתי לאודר מקימה עמדות של מותג האיפור בסניפי הרשת החל מאפריל הקרוב. עד כה נמכרו המותג בובי בראון בסניפי קונספט עצמאיים ולא בתוך רשתות
מותג האיפור בובי בראון, מקבוצת אסתי לאודר, יימכר לראשונה בסופר פארם. ל"כלכליסט" נודע כי קבוצת אסתי לאודר מקימה עמדות של מותג האיפור בסניפי הרשת. המהלך יחל באפריל הקרוב ויימשך לאורך השנה. הסניפים הראשונים שאליהם ייכנס המותג יהיו דיזנגוף סנטר בתל אביב, עזריאלי ראשונים בראשון לציון, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, ביג נצרת, ביג כרמיאל, הילטון אילת (סניף חדש שסופר פארם תפתח), קניון מלחה וקניון ממילא בירושלים.
- "צבע מביא אושר"
- סופר־פארם דורשת מחברות האיפור להוריד את מחירי הקנייה תמורת צמצום דיילות היופי
- קסטרו-הודיס חתמה על מזכר הבנות לקבלת זיכיון של מותג האיפור קיקו מילנו
העמדות ישתרעו על שטח של עד 10 מ"ר ויוצמדו להם דיילות מקבוצת אסתי לאודר. עד כה נמכרו המותג בובי בראון בסניפי קונספט עצמאיים ולא בתוך רשתות. סופר פארם מבצעת בשנה האחרונה מהלכים אסטרטגיים לביסוס מחלקת הקוסמטיקה בסניפים כמחלקה חדשנית, זאת על רקע התחרות המתגברת מצד רשת המזון שופרסל, שנכנסה לענף הפארם עם רכישת ניו פארם, והתחזקות רשתות הקוסמטיקה המוזלות.
בשבוע שעבר השיקה סופר פארם מותג הבית בתחום האיפור המוזל MILUCCA, שיחליף את האיפור של לייף. בשלב ראשון הושקו 200 מוצרים. במהלך זה פונה סופר פארם לקהל צרכניות צעירות, שרוכשות מוצרים במחירים נגישים. המותג צפוי להתחרות בין היתר במותגי ביניים כגון לוריאל, רבלון וכן ברשת קיקו מילאנו, שתקים קבוצת קסטרו־הודיס.