סופר־פארם דורשת מחברות האיפור להוריד את מחירי הקנייה תמורת צמצום דיילות היופי
במכתב ששלחה לאסתי לאודר, לוריאל פריז, לילית קומסטיקה, אלפא קומסטיקה וחברת שסטוביץ, הודיעה הרשת כי מפברואר 2018 יצומצם מספר יועצות היופי בסניפים, והיא מצפה לקבל אחוזים מהחיסכון שיצמח להן מכך
סופר־פארם דורשת מספקי הקוסמטיקה להוריד לה את מחיר הקנייה. במכתב ששלחה לאסתי לאודר, לוריאל פריז, לילית קומסטיקה, אלפא קומסטיקה וחברת שסטוביץ, הודיעה הרשת כי מפברואר 2018 יצומצם מספר יועצות היופי בסניפים, והיא מצפה לקבל אחוזים מהחיסכון שיצמח להן מכך.
- סופר־פארם במו"מ לרכישת מפעל של טבע באשדוד
- משרד הכלכלה: הסל ברשתות הפארם יקר מהסל רשתות המזון הגדולות בעד 19%
- אחרי 3 שנים: פרוקטר אנד גמבל מחזירה לישראל את מותג לנור
המהלך של סופר־פארם כולל גם צמצום רוחבי של מותגי הקוסמטיקה העממיים, כגון קרליין, ג’ייד, רבלון, לוריאל ומייבלין. הרשת לא מתכוונת להוציא מותגים עממיים מכל הסניפים, אלא לבדוק בכל סניף מהם המותגים שסובלים ממכירות נמוכות, ולפעול בהתאם.
עלות העסקה של דיילת יופי היא 50 שקל לשעה. הרשת דרשה מהספקים מספר משמרות מינימלי בכל סניף, במהלך שיכול להביא לחיסכון של מאות אלפי שקלים בחודש ליבואן גדול. “אם בסוף היום המהלך יהיה קוסמטיקה ללא יועצות יופי בעולמות המאס מרקט, זה ידרוש גם צמצום של כוח אדם”, אמר ל”כלכליסט” יבואן בכיר. “אי אפשר לעשות את המהלך הזה בן לילה”.
מסופר־פארם נמסר: “לרשת אין כוונה לצמצם את מספר העובדים. כיום מעסיקים ספקי הקוסמטיקה כ־3,000 דיילות ודיילים בסניפים, ומספרם יופחת בכ־300. לכולם, ללא יוצא מהכלל, תוצע עבודה חלופית ברשת במגוון תפקידים”.