קסטרו-הודיס חתמה על מזכר הבנות לקבלת זיכיון של מותג האיפור קיקו מילנו
הקבוצה קיבלה את הזכיון למותג האיטלקי המוזל שפונה לנשים וכן זכיון למותג הטיפוח לגברים WOMO. ל"כלכליסט" נודע כי החנות הראשונה של המותג צפויה להפתח באוגוסט 2018 על שטח של כ-180 מ"ר
ל"כלכליסט" נודע כי החנות הראשונה של המותג צפויה להפתח באוגוסט 2018 על שטח של כ-180 מ"ר באחת הערים המרכזיות.
- קסטרו: ירידה קלה במכירות הרבעון השלישי ל-245 מיליון שקל
- קסטרו במשא ומתן לקבלת זכיון למותג הקוסמטיקה האיטלקי קיקו מילאנו
- רכישת הודיס הקפיצה את הרווח התפעולי של קסטרו ברבעון השני
ההסכם ייחתם עד אפריל 2018 והוא קובע כי בחמש שנים הראשונות תפתח קסטרו לפחות 50 חנויות בישראל. קבוצת קסטרו-הודיס תשלם עבור קבלת הזכיון 2 מיליון יורו שיקנו לה את הזכות לפתוח 60 חנויות מותג ראשונות. מחצית מהסכום משלמת קסטרו עם החתימה על מזכר ההבנות (וסכום זה יוחזר לה במקרה בו לא ייחתם הסכם עד אפריל 2018) והיתרה תשולם לחברה האיטלקית במועד חתימת ההסכם. קסטרו מחויבת על פי ההסכם לרכוש את מוצרי המותג מהחברה בעלת המותג בלבד.
על פי הסכם, במידה והקבוצה לא תעמוד בהתחייבות לפתוח חנויות במועד שנקבע וכן להשיק אתר מכירות אינטרנטי, בעלי המותג יהיו רשאים לבטל את ההסכם או את הבלעדיות של קסטרו.
על המותג התחרו לצד קסטרו – הודיס גם קבוצת מאניה, סופר פארם ומשפחת מוליוב. קיקו מילנו הוא מותג קוסמטיקה מוזל שהוקם באיטליה ב-1997 ומציע מוצרי איפור וטיפוח במחירים נוחים. למותג כ-1000 חנויות והוא פועל ב-20 מדינות. חנויות הרשת מופעלות בעולם בבעלות החברה וישראל היא המדינה הראשונה שלה מעניקה הקבוצה האיטלקית זכיון לשיווק המותג.