$
פרסום ושיווק

ישראכרט תמשיך להנפיק את כרטיסי מועדון הלקוחות של רמי לוי

הצדדים סיכמו על הקמת חברה חדשה - 80% בבעלות לוי ו-20% בבעלות חברת האשראי - שתפעיל את המועדון בשבע השנים הקרובות

נורית קדוש 13:4431.01.18

בתום משא ומתן שנמשך בשבועות האחרונים, החליט רמי לוי, בעל השליטה ברשת שיווק השקמה, להמשיך לפעול עם חברת ישרכארט, כמנפיקת כרטיס האשראי לחברי מועדון הרשת.

 

 

לוי חתם על הסכם עם ישראכרט לתפעול מועדון לקוחות חברתי משותף. בשונה מהעבר, פעילות המועדון תתבצע באמצעות חברה חדשה שתוקם על ידי החברה ועל ידי ישראכרט ותוחזק 80% על ידי לוי והיתרה על ידי חברת האשראי.

 

החברה החדשה תהיה בעלת הזכויות לתפעול כרטיסי חיוב שיונפקו על פי ההסכם ושיקנו הטבות ברכישות בחברה. עיקרי ההסכמות שהושגו בין הצדדים קובעות כי ישראכרט תעניק ללוי את שירותי ההנפקה והתפעול של כרטיסי המועדון והחברה המשותפת תישא בעלויות שונות על אותן הטבות לחברי המועדון.

 

 

רמי לוי רמי לוי צילום: נמרוד גליקמן

 

 

החברה המשותפת תהיה זכאית לקבל מישראכרט תשלום הנגזר ממחזור העסקאות שייעשו בכרטיסי המועדון, שיחושב על-בסיס העמלה הצולבת הנהוגה מעת לעת. החברה החדשה תהיה זכאית לחלק מרווחי האשראי הנובעים מהעמדת אשראי בכרטיסי המועדון, חלק מההכנסות מדמי הכרטיס וכן להכנסות משיתופי פעולה של החברה החדשה עם צדדים שלישיים.

 

בנוסף, התחייבה ישראכרט כי אם לא יגיעו הכנסות לוי מהכנסות החברה המשותפת למינימום השנתי, תשלם ישראכרט לחברה סכומים מסוימים, אשר לאחר תשלומם יגיעו הכנסות החברה באותה שנה למינימום שנתי שנקבע. בהסכם נקבע מנגנון היפרדות במקרה של סיום ההסכם, ובמסגרתו ניתנו אופציות הדדיות שעם מימושן תרכוש החברה את אחזקות ישראכרט בחברה החדשה.

 

המשא ומתן לשיפור תנאי ההסכם יצא לדרך לאחר ששופרסל ניהלה מו"מ דומה עם חברות האשראי השונות, ולבסוף הפסיקה את השותפות בת העשור עם לאומי קארד לטובת כא"ל. זאת בתמורה לשיפור תנאים. לוי ניהל משא ומתן עם לאומי קארד שחיפשה חלופה לשופרסל בתחום קמעונאות המזון, אולם לבסוף קיבל מישרכארט הצעה שככל הנראה הצדיקה את הישארותו עימה ל-7 שנים נוספות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x