$
פרסום ושיווק

אחרי שופרסל: גם רמי לוי יפתח חנויות למכירה סיטונאית לבעלי מכולות ועסקים קטנים

במחצית השניה של השנה תיפתח חנות ייעודית במודיעין, המיועדת לבעלי מכולות ועסקים קטנים. בהמשך, יפתח לוי חנות נוספת באותה מתכונת בנתניה. המחירים בחנויות אלה נמוכים ב-30% ממחירי הרשת לצרכנים

נורית קדוש 19:3430.01.18

פתיחת החנות של שופרסל למכירה סיטונאית של מוצרי מזון לבעלי מכולות ועסקים קטנים, היתה רק יריית הפתיחה בהסתערות הקמעונאים הגדולים על הקטנים. רמי לוי נערך להקים לצד המרלוג שיפתח במחצית השניה של השנה במודיעין, חנות ייעודית לבעלי מכולות ועסקים קטנים. בהמשך, יפתח לוי חנות נוספת באותה מתכונת בנתניה.

 

רמי לוי רמי לוי צילום: נמרוד גליקמן

 

בחנויות אלו, צפויים המחירים לעמוד על כ- 30% פחות ממחירי הרשת לצרכנים. זאת בין היתר בשל העובדה שמחירי המוצרים מוצגים ללא מע"מ המתווסף רק בעת התשלום בקופות. חנויות אלו יצטרפו למערך האספקה הקיים של לוי לכ-500 מכולות ועסקים קטנים בירושלים וסביבותיה. הקושי של יוזמות אחרות המבוססות יותר על הפן הטכנולוגי לעורר עניין בקרב בעלי המכולות, יוצרות הזדמנות לשיתוף פעולה עם קמעונאים גדולים אחרים. כך, מיזם FREE MARKET של חיים בלשקובסקי, יזם פיילוט עם יינות ביתן, במסגרתו בוחן ביתן אספקה לבעלי מכולות ממרלוג הרשת בקיבוץ אייל. מיזמים אלו מבוססים על כח הקנייה הגדול של קמעונאים הגדולים ובא בעיקר על חשבון מפיצים עצמאיים, הנוהגים להוות מתווכים בין הספקים שלא מגיעים לכל נקודת מכירה, לבין המכולות, הנזקקות לגורם שיספק להן כמויות קטנות.

 

ההשלכות של התנהלות זאת באות לידי ביטוי במחירי קנייה גבוהים לבעלי המכולות וכפועל יוצא לצרכן. להערכת הקמעונאים הגדולים, רכישה דרכם תוכל לאפשר לבעלי המכולות להוריד מחירים לצרכן.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x