מרקס אנד ספנסר דוחקת בגדים ומקדמת מוצרי מזון
הקמעונאית הבריטית תרחיב את שטחי מוצרי המזון על חשבון הביגוד ומוצרים לבית כדי למתג את עצמה כמקום הנכון לקנייה המשפחתית השבועית
הקמעונאית הבריטית מרקס אנד ספנסר (M&S) הכריזה כי תגדיל את היצע מוצרי המזון בסניפיה ותרחיב את השטחים המיועדים להם, על חשבון שטחי הביגוד ומוצרי הבית. סניפים חדשים שייפתחו בעתיד יתוכננו וימוקמו על פי תפיסה שתדגיש את קניות המזון ברשת. על כך דיווחה רשת BBC.
- מרקס אנד ספנסר מתעוררת: תפעיל שירות משלוחי מזון
- מרקס אנד ספנסר תסגור 100 סניפים
- מרקס אנד ספנסר החלה לבצע שילוח לישראל
הקמעונאית מעוניינת למתג את עצמה כמקום המתאים למשפחות לערוך בו את הקניות השבועיות לבית. זאת, בניגוד לתדמית הרווחת כיום שממסגרת אותה כמתאימה במיוחד לזוגות ולרווקים.
במכתב לספקים ציינה מרקס אנד ספנסר כי אינה "מציגה את מוצרי המזון בפני מספיק לקוחות", מה שעלול לגרום להם לחשוב כי המלאי חסר. "המצב הזה צריך להשתנות והוא ישתנה", מסרה הקמעונאית.
ההודעה על שדרוג מערך המזון של מרקס אנד ספנסר מגיעה לאחר שבחודש שעבר הכריזה הקמעונאית כי תרכוש 50% מהסופרמרקט המקוון אוקדו. מטרת המהלך היא להיכנס לתחום משלוחי המזון ובכך לאפשר ללקוחות להגדיל את סל הקניות הממוצע.
בבריטניה מפעילה הרשת 1,043 סניפים, מתוכם 729 הם של חנויות הנוחות שלה, סימפלי פוד. חנויות אלה קטנות מכדי להכיל את כל טווח מצרכי המזון שמציעה מרקס אנד ספנסר. הרשת, שמפעילה גם 428 סניפים מחוץ לממלכה, הודיעה במאי שעבר כי תסגור 100 סניפים עד 2022.