יצרנית הוויסקי הגדולה בעולם צומחת בהודו למרות הרגולציה המחמירה
דיאגאו מקווה להשיג את יעדיה באמצעות העברת הצרכנים ההודים למשקאות איכותיים יותר - במקום שתייה מוגברת של משקאות באיכות ירודה
- יצרני הוויסקי בארה"ב פוחדים לחזור לתקופת היובש
- ענקיות הבירה יגמלו את אפריקה מאלכוהול פיראטי
- יצרנית הבירה קורונה משקיעה 4 מיליארד דולר בקנאביס
דיאגאו, יצרנית הוויסקי הגדולה בעולם, מקווה להשיג את יעדיה באמצעות העברת הצרכנים ההודים למשקאות איכותיים יותר, זאת במקום שתייה מוגברת של משקאות באיכות ירודה. בהתאם, מותגי היוקרה שלה בהודו צמחו בקצב של 6% במחצית הראשונה של השנה והסתכמו ב־65% מכלל פעילותה. עם המותגים הללו נכללים וויסקי רד לייבל, רויאל צ'לנג' ומק'דאוול'ס, וודקה סמירנוף ומותג הרום אולד מאנק.
ביולי דיווחה דיאגאו על עלייה של 2% במכירות בהודו במחצית הראשונה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. עם זאת, הנתונים הללו משקפים פגיעה בפעילות בעקבות פסיקה שקיבל בית המשפט העליון במדינה בתחילת 2017, לפיה חל איסור על מכירת אלכוהול בטווח של 500 מטרים מכביש מהיר.
חוקי האלכוהול בהודו שונים בין מדינות, וכך גם מגבלת הגיל שחלה על סוגים שונים של משקאות. בעוד שישנן מדינות בהודו כמו גוג'ארט וביהאר שבהן אסורה כליל צריכת אלכוהול, במדינות אחרות אסורה הצריכה באזורים מסויימים.