סיסקו מסירה הפרסומות מיוטיוב עקב חשש שיופיעו בערוצים קיצוניים
באפריל נחשף ב-CNN כי פרסומות של כ-300 חברות, כולל סיסקו, מופיעות בערוצים פוליטיים קיצוניים ביוטיוב; עם זאת סיסקו תמשיך להשתמש ביוטיוב כפלטפורמה לתוכן וידאו של החברה
סיסקו מושכת את כל הפרסומות האינטרנטיות שלה מיוטיוב בשל חששות מהופעתן של הפרסומות בתוכן רגיש בפלטפורמה. כך נמסר מהחברה.
- ארגוני הורים בארה"ב: יוטיוב מרגלת אחר ילדים בניגוד לחוק
- מה הסיכוי שילדיכם יתעשרו מהסרטונים שלהם ביוטיוב?
- יוטיוב תיעזר בקישורים לוויקיפדיה כדי להילחם בתוכן פוגעני
בהודעה שהופיעה בבלוג של קרן ווקר, סמנכ"לית השיווק של יצרנית ציוד הרשתות, נאמר שהחברה לא היתה רוצה שהפרסומות שלה "ימצאו בטעות את דרכן במקום הלא נכון, כגון בווידאו סטרימינג בעלי תוכן רגיש". אולם, סיסקו תמשיך להשתמש ביוטיוב כפלטפורמה לתוכן וידאו של החברה.
לדברי גוגל, המחזיקה ביוטיוב, "אנו משתפים פעולה עם מפרסמים במטרה להחיל מדיניות קפדנית, פיקוח הדוק ושקיפות גדולים יותר. אנו מחויבים להמשכיותו של דיאלוג זה ולהצלחת המשימה", אמר דובר מטעם גוגל לרויטרס.
החלטתה של סיסקו מגיעה בעקבות דיווחים ב-CNN מאפריל כי פרסומות של כ-300 חברות, כולל סיסקו, מופיעות בערוצים פוליטיים קיצוניים ביוטיוב, מה שאומר שללא ידיעתן, סייעו כפי הנראה חברות אלו למימון ערוצים אלו באמצעות התשלומים שהן משלמות ליוטיוב .כך על פי CNN.
סיסקו לא השיבה לבקשת תגובה בנוגע להסרת ההודעה מאתר החברה.
לפי דוח שפורסם בחודש שעבר, יוטיוב מחקה כ-5 מיליון סרטונים מהאתר מסיבות של הפרת מדיניות החברה, עוד בטרם הספיקו הצופים לראותם.