פחות הלבשה ויותר הסעדה: מתחמי המזון יצילו את הקניונים בארה"ב
מחקר חדש: 40% מהצרכנים האמריקאים יבחרו קניון או מרכז קניות לפי המסעדות הממוקמות בו
עוד מצא המחקר, כי לקוחות שסועדים בקניון מבלים בממוצע 35 דקות יותר בשיטוט בחנויות, ביחס ללקוחות שאינם אוכלים במתחם. והם גם לא מוכנים להסתפק במקדונלד'ס. "אנחנו שומעים מצרכני דור ה־Y שהם רוצים חוויית ארוחה אותנטית", אמר נאבין ג'אגי, יועץ בכיר ב־JLL. "קיים יחס ישר בין איכות המזון לזמן שמבלים בקניון".
הרחבת שטחי המזון מגיעה בעיקר על חשבון חנויות ההלבשה. GGP, חברת הנדל"ן המתמחה בנכסים קמעונאיים, אמרה כי 25% מהחוזים העתידיים שלה עם שוכרים בקניונים מיועדים להלבשה, זאת לעומת 50% ב־2015. על פי תחזיות, החוזים בתחום המזון יכפילו עצמם מ־11% ל־22%.
GGP בוחנים מתחמי פופ־אפ בתחום המזון הנקראים FOMO, שבהם מתחלפות המסעדות בקצב מהיר. באחד המתחמים הללו בארה"ב נפתח בליינד קפה, בו סועדים הלקוחות בחשכה, בחווייה המדמה ארוחה כעיוור.