סמסונייט משנה כיוון: תחדש סניפים כדי למשוך קהל נשי
יצרנית תיקי הנסיעות תעצב מחדש את 65 אלף סניפיה בעולם. הנשים אחראיות לשני שלישים מהחלטות הקנייה
חברת סמסונייט אינטרנשיונל תעצב מחדש את 65 אלף סניפיה ב־140 מדינות, בניסיון להפוך אותן אטרקטיביות יותר לקהל הנשי. זאת במסגרת האסטרטגיה של יצרנית ומשווקת תיקי הנסיעות האמריקאית להגדלת נתח הרכישות בידי נשים ל־25% מההכנסות עד שנת 2021.
ממחקר שביצעה סמסונייט עולה כי שני שלישים מהחלטות הקנייה נעשות כיום בידי נשים. סמסונייט מדווחת על הכפלת המכירות באירופה מאז אוקטובר, בסניפים שכבר שופצו. דוגמה נוספת היא השיפור שנרשם במכירות מותג היוקרה Tumi, שסמסונייט רכשה השנה ב־1.8 מיליארד דולר. שיעור העסקאות שנשים ביצעו במוצרי המותג צמח מאפס ל־18% בתוך חמש שנים, ולנוכח הנתונים הללו השיקה החברה קו לנשים ושמו ליפו (Lipault).
"בעבר נשים התעניינו פחות בפונקציונליות של המזוודה ויותר במראה", אמר מנכ"ל החברה ראמש טיינוואלה ל"סאות' צ'יינה מורנינג פוסט". "כיום הן בודקות את רמת השימושיות, אך מבלי להתפשר על האסתטיקה".