חברות הממתקים נגד השמנה: ייצרו אריזות חטיפים שיכללו פחות מ-200 קלוריות
הבת של מארס, מארס שוקולד וריגלי יו.אס.איי ישתפו פעולה עם יצרניות מרכזיות נוספות וישיקו אריזות קטנות יותר למוצרים שיכללו גם פחות קלוריות
מלבד מארס, משתתפות ביוזמה גם נסטלה בארה"ב, פררו, המייצרת את ממרח נוטלה, פררה קנדי ולינדט.
מארס הודיעה עוד כי תקצה 200 מיליון דולר כדי לוודא שמחצית מאריזות הממתקים שהיא מוכרת לא יכללו מעל 200 קלוריות. צעד זה אמור להיכנס לתוקף עד 2022. לפי החברה, חלק מהמוצרים שלה, ביניהם M&M's בטעם קרמל, שהושק בשנה שעברה, כבר עומדים בתקן. יריבתה הרשי הכריזה בחודש שעבר על צעד דומה, במסגרתו חצי מהאריזות הרגילות שלה יכללו פחות מ-200 קלוריות. כיום, עומד הנתון על 31% מהמוצרים.
החברות מתכוונות גם להשיק ביחד עם ארגוני בריאות תכניות לחנך צרכנים ששוקולד הוא "ממתק, ולא תחליף יומיומי לארוחות". לשם כך הן חוברות לארגון Partnership for a Healthier America המוקדש להפחתת שיעורי השמנת היתר בקרב ילדים. האישה הראשונה לשעבר, מישל אובמה היא יו"ר של כבוד של הארגון.