גוצ'י תבטל את ההפרדה: תקיים תצוגות משותפות לנשים וגברים
מותג העלית האיטלקי מצטרף לטום פורד וברברי שכבר איחדו את ההפרדה בין הקולקציות בתצוגות שלהם. הלקוחות עדיין יצטרכו לחכות חודשים ארוכים לרכישת הקולקציה
חברת האופנה העלית גוצ'י הכריזה כי היא תאחד את תצוגות הנשים והגברים, החל מהשנה הבאה. מנהל הקריאייטיב הטרי אלסנדרו מיקלה יציג קולקציה אחת מאוחדת בכל עונה, כך אמר מנכ"ל גוצ'י מרקו ביצארי בראיון לניו יורק טיימס אינטרנשיונל ביום שלישי, במסגרת ועידה שנערכה בוורסאי, צרפת.
- היהלום הכחול הגדול בעולם יועמד למכירה פומבית ב-45 מיליון דולר
- בית האופנה ולנטינו בדרך להנפקה אחרי שחצה את רף מיליארד הדולר בהכנסות
- משתלם להיות חברתית: כמה מרוויחה דוגמנית על הפוסטים שהיא מפרסמת?
גוצ'י הולכת בעקבות מותגי העלית טום פורד וברברי, אשר ביטלו לאחרונה את ההפרדה המגדרית בתצוגות שלהן. ההחלטה מגבירה את הלחץ על חברות אופנה עלית נוספות לנקוט באמצעים דומים.
יחד עם זאת, תצוגות מאוחדות עלולות להוות קושי עבור מותגים אשר מעסיקים מעצבים שונים עבור קולקציות הגברים והנשים.
בנוסף, גוצ'י עדיין מכריחה את הלקוחות לחכות לשחרור הפריטים לרכישה, לעתים אף במשך שישה חודשים.