תשובה לתחנות האיסוף של ebay: לקוחות אמזון יוכלו לאסוף חבילות ברכבת התחתית
ענקית הקניות המקוונות בודקת אפשרות להפוך משרדי כרטיסים ברכבת התחתית בלונדון לתחנות חלוקה. איסוף עצמי של קניות מקוונות צובר תאוצה בבריטניה
קמעונאיות מקוונות בודקות אפשרות להשתמש גם בתחנות הרכבת התחתית של לונדון כנקודות חלוקה לחבילות שהוזמנו אונליין, על כך מדווח "הגרדיאן" הבריטי.
- כמה כסף מרוויחות החברות הגדולות בכל שנייה?
- מה אמזון עדיין מלמדת אותנו?
- נטפליקס, מאחוריך: אמזון תציג סדרות מקור בבחירת הקהל
לפי דיווחים, אמזון מקיימת בימים אלה משא ומתן עם רשויות התחבורה הציבורית בלונדון במטרה להפוך משרדי כרטיסים בתחנות הרכבת התחתית לשטחי חלוקה של חבילות. לפי התכנון, במקום יוצבו ארוניות נעולות ובאמצעות סיסמה יוכלו הנוסעים לאסוף מהן את הזמנותיהם בדרך הביתה מהעבודה.
קנייה חזקה | קנייה | המתן | מכירה | מכירה חזקה |
ענקית המרכולים הבריטית אסדה כבר חשפה תוכניות להשקת שירות דומה בשש תחנות רכבת תחתית בבירה הבריטית. הלקוחות יוכלו להזמין מזון אונליין לפני 12 בצהריים ולאסוף את הזמנתם מהתחנה מהשעה ארבע אחר הצהריים.
אנליסטים בתחום הקמעונאות אומרים כי נקודות איסוף ברכבת התחתית יאפשרו, למשל, לרשת אסדה להגיע ללקוחות הלונדוניים מבלי לפתוח סניפים חדשים. לפי הערכות אנליסטים בחברת הייעוץ Added Value, מדובר ב"רעיון מצוין בזמנים של אי־ודאות כלכלית".
בספטמבר השנה ענקית הקניות המקוונות ebay חברה לקמעונאית הבריטית ארגוס לפיילוט שיימשך שישה חודשים, אשר מאפשר ללקוחות ebay לאסוף את הזמנותיהם ב־150 סניפי ארגוס הפזורים ברחבי בריטניה בשיטת קליק־אנד־קולקט. השותפות הזו מהווה תחרות לאמזון, המאפשרת ללקוחות לאסוף את החבילה מלוקרים מקודדים. קליק־אנד־קולקט היא אחת משיטות הרכישה המתפתחות ביותר בבריטניה, ופועלת בין השאר ברשתות טסקו, סלפרידג'ס וג'ון לואיס.