תעשיית הרכב בארה"ב מתאוששת: זינוק של 40% במכירות פורד, מכירות GM עלו ב-21%
מכירות טויוטה עלו ב-41% בעקבות ההנחות ותנאי התשלום הנוחים. מכירות 4 מותגי הליבה של GM – ביואיק, קאדילאק, שברולט ו-GMC זינקו ב-43% בעקבות הביקוש ההולך וגובר בשוק הרכב
ענקית הרכב האמריקאית ג'נרל מוטורס הודיעה כי מכירותיה בחודש מרץ עלו ב-21% לעומת מרץ 2009. הנתון מלמד על התאוששות שוק המכונית בארה"ב. מכירות פורד זינקו ב-40%. טויוטה דיווחה על עלייה של 41% במכירות.
לדברי GM, מכירות 4 מותגי הליבה – ביואיק, קאדילאק, שברולט
בחודש פברואר רשמה ג'נרל מוטורס גידול של 11.5% במכירות בארה"ב, לרבות צמיחה של 32.2% במותגי הליבה.
בשל התחרות טויוטה, שסבלה באחרונה מתדמית ירודה עקב הבעיות בכלי הרכב שלה, הגבירה את ההנחות ושיפרה את תנאי התשלום בחודש מרץ כדי למשוך קונים. ואכן כאמור מכירותיה זינקו ב-41% לעומת חודש מרץ 2009.
מכירות יונדאי עלו במרץ ב-15.4% לעומת מרץ המקביל, וברבעון - ב-16.3%.