יוטיוב וה-NBA חתמו על שיתוף פעולה
ליגת הכדורסל של צפון אמריקה חתמה על הסכם חסות משמעותי עם יוטיוב TV, שירות הווידאו של ענקית הטכנולוגיה גוגל
20:0726.03.18
ה-NBA, ליגת הכדורסל של צפון אמריקה, חתמה על הסכם חסות משמעותי עם יוטיוב TV, שירות הווידאו של ענקית הטכנולוגיה גוגל.
קראו עוד בכלכליסט:
לפי ההסכם, יוטיוב תעניק חסות שם לסדרת הגמר של ה-NBA (שצפויה להתחיל ב-31 במאי) ותספק גם תכנים במהלך הפלייאוף.
ההסכם הוא לפחות עד 2019 והמותג YouTube TV יפורסם בכל השידורים של הליגה ב-ABC, ובמדיה החברתיים. הוכן גם לוגו מיוחד להסכם. יוטיוב תעניק חסות גם ל-WNBA, ליגת הנשים בכדורסל וגם ל-Gליג, ליגת הפיתוח של ה-NBA.
אוהדים יוכלו גם לפתוח חשבון "ליג פאס" ביוטיוב, מה שיאפשר שידורים מלאים של משחקים - בתשלום - בפלטפורמה של גוגל.
יוטיובTV היא פלטפורמה חדשה שכרגע זמינה רק ב-100 שווקים אמריקאיים עבור סכום של 40 דולר לחודש. ליוטיוב הסכמים גם עם ה-MLB, ליגת הבייסבול של צפון אמריקה ו-MLS, ליגת הכדורגל של צפון אמריקה.
הלוגו המשותף