אומגה והוועד האולימפי הבינלאומי יסגרו יחדיו 100 שנות חסות
השותפות עם יצרנית השעונים הוארכה ב-12 שנים עד שנת 2032. במסגרת השותפות תמשיך אומגה לספק שעוני עצר ומערכות וציוד ניקוד לתחרויות האולימפיות
- הוועד האולימפי הבינלאומי מקדם שיוויון מגדרי
- שיא חדש: עליבאבא תעניק חסות של 800 מיליון דולר לוועד האולימפי הבינלאומי
- הוועד האולימפי הבינלאומי מעלה את תשלומי הסולידריות ב-16%
אומגה, השייכת לחברת השעונים השוויצרית סווטש, היא הראשונה מבין 13 הספונסריות המובילות (Top Sponsors) של האולימפיאדה שהתחייבה להישאר עד 2032. הארכה מייצגת 100 שנים מאז החלה השותפות בין אומגה והאולימפיאדה, שראשיתה בלוס אנג'לס ב-1932.
השותפות תמשיך את המחויבות של אומגה לספק שעוני עצר ומערכות וציוד ניקוד, שלפי ה-IOC מהותיים להצלחת האולימפיאדות. "אומגה היא המובילה העולמית ביצירת שעונים, והארכת החוזה שלנו עד 2032 פירושה שהספורטאים האולימפיים יוכלו להמשיך ולהסתמך על המומחיות של אומגה", ציין באך. "זו אבן דרך חשובה, שכן היא תסמל 100 שנים מאז התנועה האולימפית נסמכה לראשונה על פתרונות ספירת הזמן של אומגה".
החברה שימשה כספקית ציודי השעונים הרשמית של האולימפיאדות 27 פעמים. היא פיתחה והשיקה את ציוד השעונים המתקדם בעולם, כולל האקדח המזניק, מסכי מגע לשחייה ומצלמת הפוטופיניש Scan 'O' Vision MYRIA, שהייתה בשימוש לראשונה באולימפיאדת ריו בשנה שעברה, ויכולה ללכוד 10 אלף תמונות דיגיטליות בשנייה.
"האולימפיאדות הן בין האירועים המעוררים הכי הרבה רגשות בעולם, וזכייה במדליה אולימפית היא התגשמות החלום של כל הספורטאים", אמר האיק, שהוא גם מנכ"ל סווטש. "המסר של אחדות באמצעות הספורט מושך אנשים בכל מקום. מכל פלטפורמה תקשורתית קיימת אנשים צופים ומעודדים את הספורטאים האהובים עליהם. זה כבוד עבורנו באומגה שמאז 1932 אנחנו חלק ביצירת הרגשות הללו על ידי מדידת חלקיקי השנייה או המרחקים שקובעים מי זוכה בזהב, כסף וארד. אנחנו שמחים וגאים להמשיך את המסורת הזו עד 2032, שתסמל 100 שנים של שותפות בין אומגה והאולימפיאדה".
טסונקאזו טאקדה, ראש ועדת השיווק של ה-IOC הוסיף: "אנחנו נרגשים מכך שאומגה הפכה לשותפה הראשונה לחתום איתנו על הסכם עד 2032. זו גם הפעם הראשונה במערכת היחסים הארוכה בינינו שאומגה האריכה את השותפות ב-12 שנים בו זמנית, מהלך המצביע על החוזק של האולימפיאדה והתכנית השיווקית של ה-IOC".
שעון ב-6,400 דולר
מוקדם יותר השנה השיקה אומגה שעון שני המסמל את אולימפיאדת החורף שתתקיים בשנה הבאה בפיונגצ'אנג. השעון, The Seamaster Planet Ocean Pyeongchang 2018 הושק בפברואר לאחר חשיפת שעון הספירה לאחור בסיאול לציון שנה עד האולימפיאדה. ב-2016, השיקה החברה את Seamaster Aqua Terra Pyeongchang 2018 במהדורה מוגבלת לציון שנתיים עד האירוע. בשני השעונים מופיע הלוגו של פיונגצ'אנג 2018 על חלק אחורי קריסטל ספיר.
עם זאת, בשעון פלנט אושן חרוטות המילים פלנט אושן ומהדורה מוגבלת בכחול. בהתאם לשנה שבה יתקיימו המשחקים, יוצרו רק 2,018 יחידות. המחיר של השעונים במהדורה מוגבלת עומד על 6,400 דולר.
אומגה חתמה ב-2009 על הארכת חוזה הספונסרשייפ עד אולימפיאדת טוקיו ב-2020, וייצרה שעונים במהדורה מיוחדת גם עבור אולימפיאדת החורף בסוצ'י ב-2014 ועבור ריו ב-2016.
ספונסריות בכירות נוספות כוללות את קוקה קולה, עליבאבא, אטוס, ברידג'סטון, דאו וג'נרל אלקטריק. מקדונלד'ס, פנסוניק, פרוקטר אנד גמבל, סמסונג, ויזה וטויוטה משלימות את הרשימה.