ה-NFL תפיק תוכן לטוויטר
ליגת הפוטבול האמריקאית (NFL) חתמה על חוזה רב שנתי עם פלטפורמת הרשת החברתית טוויטר, שלדבריה יהיה פורץ דרך מבחינת התכנים בשידור חי ותכני ה-VOD שיציע
- מבחן בוזגלו: הפוסט של שחקן הפועל ב"ש חושף את נקודת החולשה של שחקנים רבים ביחס לתקשורת
- 2.1 מיליון צופים במשחק הפוטבול הראשן ששודר בטוויטר
- הפרמיירליג תפרסם תקצירים ושערים בטוויטר
ה-NFL וטוויטר, שמשתפות פעולה ביניהן מאז 2013 באמצעות תכנית Amplify, תאפשר למותגים לפרסם תכנים רשמיים של ה-NFL המיוצרים במיוחד לשידור בפלטפורמת טוויטר.
הליגה תפיק תכנית דיגיטלית בשידור חי באורך 30 דקות, שתשודר בטוויטר במשך חמישה ימים בשבוע במהלך עונת הפוטבול. מגישי התכנית יהיו מגישים בכירים בערוץ הכבלים שבבעלות הליגה, NFL Network, והיא תכלול מבזקי חדשות, תקצירים של משחקים, סיפורי מרכזיים, תחזיות לליגת הפנטז'י, דירוג קבוצות (team power rankings) ועדכונים לפני משחקים.
הליגה תשתמש בפלטפורמה כדי להגיש לאוהדים גישה בשידור חי לפני המשחקים בפריים טיים וכן משחקים מרכזיים אחרים לאורך העונה.
ה-NFL ימשיכו לשדר גם תקצירים, דיווחים ופרשנויות, וכן תכניות כמו Throwback Thursday.
ההסכם הנוכחי מגיע לאחר שבחודש שעבר החליפה אמזון את טוויטר כשותפת הסטרימינג של ה-NFL לשידור משחקי ימי חמישי.
""טוויטר ממשיכה להיות שותפה חשובה בהשגת גישה למיליוני אוהדים מעורבים במדיה הדיגיטלית", אמר בריאן רולאפ, אחרי חטיבת המדיה של ה-NFL. "יש לנו ציפיות שהתכניות היומיות החדשות, שיופקו על ידי NFL Network וישתתפו בהן כמה מהפרשנים הבכירים שלנו, יהפכו במהירות לתכניות הפופולאריות ביותר בטוויטר".
בצרפת, מפעילת התקשורת SFR גרופ רכשה את זכויות השידור הבלעדיות בצרפת למשחקי ליגת האלופות.
רשת הערוצים בתשלום תשדר את משחקי הטורניר האירופי המוביל בערוץ הספורט SFR ובאינטרנט בארבע השנים הבאות. SFR גברה על ההצעה של מחזיקת הזכויות הנוכחית קאנל פלוס ושל beIN Sports שבבעלות קטאר.
לפי רויטרס, ההצעה הזוכה עמדה על 350 מיליון יורו (381 מיליון דולר) בשנה. ההסכם מכסה גם את טורניר הליגה האירופית.