2.1 מיליון צופים במשחק הפוטבול הראשן ששודר בטוויטר
מה-NFL נמסר כי טוויטר הגיעה בסך הכל ל-2.3 מיליון צופים ברחבי העולם לתוכנית טרום המשחק ולמשחק עצמו למינימום של 3 שניות
- הפרמיירליג תפרסם תקצירים ושערים בטוויטר
- ה-NBA מרחיב את השותפות עם טוויטר: תכנים בלעדיים ושידורים חיים באפליקציה
- "כולנומסי": ברצלונה החלה בקמפיין שנוי במחלוקת להגנת מסי
הג'טס זכו בתוצאה 37-31, והכיסוי של טוויטר משך ברובו ביקורות חיוביות ממשתמשים ומומחי מדיה.
בסך הכל, מה-NFL נמסר כי טוויטר הגיעה ל-2.3 מיליון צופים ברחבי העולם לתכנית טרום המשחק ולמשחק עצמו למינימום של 3 שניות. עבור המשחק לבדו, טוויטר הגיעה ל-2.1 מיליון צופים. עם זאת, זהו חלקיק בלבד מהממוצע של 15.7 מיליון אנשים שצופים ברגיל במשחקים בטלוויזיה ובפלטפורמות הדיגיטליות.
באפריל בחרה הליגה בטוויטר כשותפה הבלעדית לשידור בסטרימינג של משחקי יום חמישי לקהל עולמי בכל המכשירים. המשחקים ישודרו בחינם במהלך העונה הסדירה הנוכחית.
טוויטר תשדר בצפייה ישירה 10 משחקים, המשודרים בטלוויזיה המסורתית בערוצי NBC ו-CBS, וברשת NFL, כלומר הליגה השיגה מודל הפצה משולש: טלוויזיה ארצית, כבלים ופלטפורמה דיגיטלית.