ה-NFL רוכשת 3% מקמעונאית הספורט המקוונת הגדולה בארה"ב
האחזקה בפנטיקס תעלה לליגת הפוטבול האמריקאית 95 מיליון דולר. לפי הדיווחים, גם ליגת הבייסבול האמריקאית תשקיע בחברה
- ורייזון תשלם 21 מיליון דולר על זכויות השידור של משחק פוטבול בודד
- ה-NFL מסייעת לטוטנהאם לבנות את אצטדיונה החדש
- סטארט-אפ שפיתח קסדה למניעת זעזועי מוח בפוטבול גייס כבר 30 מיליון דולר
שווי העסקה עומד על 95 מיליון דולר, והיא תעניק לפנטיקס הערכת שווי של 3.17 מיליארד דולר, יותר מכפול ההכנסות של החברה.
על פי דיווח בספורטס ביזנס ג'ורנל, גם ליגת הבייסבול (MLB) השקיעה בפנטיקס.
בשנה שעברה הפכה החברה לבעלת רישיון לשווק את מוצרי איגוד שחקני הפוטבול (NFLPA). פירוש הדבר שכל חברה שרוצה לייצר מוצרים עם מיתוג של ה-NFL צריכה לשלםלפנטיקס, וכן לזכות באישור החברה.
ב-NFL לא אישרו עדיין באופן רשמי את העסקה, אך הם מעוניינים להעלות את ההחזר על מכירות המרצ'נדייז. הם ירוויחו משיתוף הפעולה עם חברה שמתעסקת במגוון רחב של עסקי רישיונות ספורט בארה"ב וברחבי העולם.
פנטיקס, שרכשה את קיטבג הבריטית ב-2016 בניסיון להשתלט על שורה של נכסי ספורט באירופה, היא גם שותפה קמעונאית של ליגת ההוקי (NHL), של ליגת הכדורסל (NBA) ושל אירועים כמו גביע השייט האמריקאי.