ורייזון תשלם 21 מיליון דולר על זכויות השידור של משחק פוטבול בודד
החברה הבטיחה לעצמה את הזכויות הבלעדיות לשידור בסטרימינג של המשחק בין בולטימור וג'קסונוויל שיתקיים באצטדיון וומבלי בלונדון ב-24 בספטמבר
על פי דיווח בוול סטריט ג'ורנל, ענקית הטלקומוניקציה תשלם לליגה 21 מיליון דולר עבור הזכויות למשחק בליגה הסדירה. המשחק ישודר בפלטפורמות הווידיאו של החברה AOL, Fios TV, Go90 ו- Complex.com. הוא יהיה זמין גם באפליקציה של ה-NFL במכשירים ניידים ללקוחות האינטרנט של ורייזון, ובאפליקציית NFL ב- Xbox One ובווינדוס 10.
ורייזון נאלצה לשלם מחיר גבוה כל כך עבור משחק אחד מכיוון שאין כוונה לשדר אותו בטלוויזיה הארצית בארה"ב.
"ורייזון תהיה השותפה הדיגיטלית הבלעדית של ה-NFL שתשדר בסטרימינג את משחק השבוע שלישי של הסדרה הבינלאומית בלונדון לקהל העולמי", נמסר בהצהרה מטעם ה-NFL.
זו לא תהיה הפעם הראשונה שליגת הפוטבול משתמשת בפלטפורמת סטרימינג. בחודש שעבר חתמה אמזון על חוזה עם ה-NFL לזכויות הסטרימינג הבינלאומיות למשחקי ימי חמישי. החוזה המתייחס ל-10 משחקים עומד על 50 מיליון דולר, אך בניגוד לחוזה עם ורייזון, המשחקים של ימי חמישי ישודרו בו זמנית גם ברשתות הארציות NBC ו-CBS.
במקביל, פלטפורמת המדיה החברתית טוויטר הגיעה להסכמים לשידור משחקי ליגת הכדורסל לנשים (WNBA) ומשחקי לקרוס (Major League Lacrosse), שיצטרפו לשורה של תכני ספורט שהיא מציעה. במסגרת ההסכם עם ה-WNBA, החברה תשדר בסטרימינג 20 משחקים בעונה הסדירה וזאת במשך שלוש עונות. ההסכם בתוקף לשנים 2017-2019.
ההסכם כולל גם הצטרפות של WNBA לתכנית Amplify של טוויטר, שתכלול 40 חבילות תקצירים בשבוע שישודרו ברחבי טוויטר.