$
חסויות וזכויות שידור

ברוקלין נטס - הקבוצה הרביעית ב-NBA עם הסכם חסות גופייה

קבוצת הכדורסל חתמה על חוזה עם יצרנית התוכנות אינפור בשווי של 8 מיליון דולר בשנה. נשיא אינפור: "זה מעביר מסר גדול עבורנו ועבור הלקוחות שלנו"

שירות כלכליסט 14:1012.02.17

קבוצת הכדורסל ברוקלין נטס הפכה לקבוצה הרביעית ב-NBA שחתמה על חוזה ספונסרשיפ לגופיית המשחק. החוזה עם יצרנית התוכנות אינפור (Infor) הוא בשווי של 8 מיליון דולר בשנה. 

 

"לא מדובר פה רק בספונסרשיפ", מסר נשיא אינפור סטיבן סקול. "זה יותר קשור לכך שינצחו יותר משחקים עם השם שלי על החולצה שלהם. זה מעביר מסר גדול עבורנו ועבור הלקוחות שלנו" "לא מדובר פה רק בספונסרשיפ", מסר נשיא אינפור סטיבן סקול. "זה יותר קשור לכך שינצחו יותר משחקים עם השם שלי על החולצה שלהם. זה מעביר מסר גדול עבורנו ועבור הלקוחות שלנו" צילום: רויטרס

 

הסמל שיודבק על חולצות הקבוצה אינו יפה במיוחד מבחינה אסתטית, אך הוא מגיע במחיר גבוה ביחס לשאר העסקאות שנחתמו עד כה. במאי 2016 הפכה פילדלפיה 76' לקבוצה הראשונה בליגה שהכריזה על חוזה לפרסום דרך החולצות. לפי החוזה, חברת StubHub תשלם 5 מיליון דולר בשנה לאורך תקופה מקסימאלית של 3 שנים. לאחר מכן הודיעה סקרמנטו קינגס על חוזה דומה בשווי 5 מיליון דולר עם בלו דיימונד גרוארס (Blue Diamond Growers). לאחרונה הצטרפה גם בוסטון סלטיקס שהכריזה על חוזה עם ג'נרל אלקטריק. הספונסרשיפ לחולצות הוא רק מרכיב אחד בהסכם נרחב יותר בין החברה והקבוצה, לכן הסכום המדויק שתשלם החברה על הופעת הסמל שלה על החולצה אינו ידוע.

 

"לא מדובר פה רק בספונסרשיפ", מסר נשיא אינפור סטיבן סקול. "זה יותר קשור לכך שינצחו יותר משחקים עם השם שלי על החולצה שלהם. זה מעביר מסר גדול עבורנו ועבור הלקוחות שלנו".

 

על פי הדיווחים, קבוצה חמישית צפויה להכריז בקרוב על חוזה ספונסרשיפ דומה.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x